Townhall med Ulf Kristersson och Elisabeth Svantesson i Örebro

Välkommen på öppen frågekväll med Moderaternas partiordförande Ulf Kristersson och Moderaternas vice ordförande Elisabeth Svantesson.

Idag, torsdagen den 24 mars, håller Ulf Kristersson och Elisabeth Svantesson öppen frågekväll i Örebro. Under frågekvällen kommer allmänheten att ha möjligheten att ställa frågor och komma med förslag.

Plats och tid:

Plats: Conventum Arena, Fabriksgatan 26-28, Örebro.

Tid: 19.00

Moderaternas partisekreterare Gunnar Strömmer åker på turné i Trollhättan och Skaraborg29.6.2022 06:00:00 CEST | Pressmeddelande

Onsdagen 29 juni till torsdagen 30 juni åker Moderaternas partisekreterare Gunnar Strömmer på turné i Västsverige. Fem orter kommer att besökas: Trollhättan, Vara, Skara, Skövde och Mariestad. Temat är två av Sveriges största samhällsproblem just nu: brottsligheten och den ekonomiska pressen på hushåll och företag. Gunnar Strömmer kommer tillsammans med lokala företrädare att besöka följande orter: Onsdag 29 juni: Trollhättan, Vara och Skara 09.45-11.00: Samtal med polisen i Trollhättan efter bilbränderna i juni 11.30-13.00: Företagarlunch i Trollhättan 14.00-15.00: Verksamhetsbesök hos Kvänum i Vara 18.00-19.15: Dörrknackning i Skara Torsdag 30 juni: Skara, Skövde och Mariestad 09.00-10.15: Verksamhetsbesök hos ICA Munken i Skara 11.30-13.00: Företagarlunch i Skövde 13.30-14.45: Besök hos Effektiv Samordning för Trygghet i Skövde Media är välkomna att närvara och tid för intervjuer finns i anslutning till besöken. Vänligen hör av er till pressekreterare Caroline Opsahl på caroline.ops