Ulf Kristersson håller jultal

Onsdagen den 15 december 2021 håller Moderaternas partiledare Ulf Kristersson sitt jultal på Clarion Hotel Stockholm.

Tid och plats:

Tid: Kaffe och lussekatter serveras från klockan 10:00. Talet hålls klockan 10:30.

Plats: Bankettsalen, Clarion Hotel Stockholm, Ringvägen 98.

Ulf Kristersson finns tillgänglig för enskilda intervjuer efter talet.

Vaccinationsbevis krävs för deltagande.

Anmälan sker till: helena.walentowicz@moderaterna.se

Ulf Kristersson och Elisabeth Svantesson drar igång valrörelsen med bussturné19.11.2021 16:18:26 CET | Pressmeddelande

I dag, fredag den 19 november, rivstartade Moderaternas partiordförande Ulf Kristersson och Moderaternas vice partiordförande Elisabeth Svantesson valrörelsen med en bussturné. Fem dagar, 1400 kilometer, hundratals väljare på fem orter. Turnén inleds i Stockholm med verksamhetsbesök och samtal med väljare och fortsätter sedan till Trollhättan, Göteborg, Burseryd och Växjö.