Pressinbjudan: Ny arbetsmarknadssatsning presenteras

På torsdag presenterar Linköpings kommun och Stångåstaden en ny gemensam arbetsmarknadssatsning. Satsningen riktar sig till de som står utanför arbetsmarknaden och planerad start är i augusti 2018.

Tid: torsdagen den 19 april klockan 10.45
Plats: Stångåstadens kontor i Ryd (utanför entrén), Mårdtorpsgatan 25

På pressträffen deltar bildningsnämndens ordförande Karin Granbom Ellison (L), kommunstyrelsens ordförande Kristina Edlund (S) och Fredrik Törnqvist, vd för Stångåstaden AB.

Välkommen!

För mer information kontakta Heidi Berger, marknadschef på Stångåstaden AB, telefon 072-254 30 52 eller Sonja Sandbacka, tf. Presschef på Linköpings kommun, telefon 072-596 78 63.