NTM:s prenumeranter får fri tillgång till Aftonbladets e-tidningar
Nu får NTM:s alla premiumkunder ännu mer värde i sina prenumerationer.
‑ För oss på NTM är det viktigt att våra premiumkunder ska känna att de får mer än de förväntar sig. Genom att inkludera Aftonbladets e-tidningar i det redan omfattande utbudet av e-tidningar, lokala nyhetssajter och livesport vill vi helt enkelt ge våra kunder mer. Detta premiumerbjudande ger en bred och mångsidig nyhetsupplevelse med möjlighet att följa aktuella händelser, fördjupa sig i sportvärlden och ta del av featurejournalistik, säger Marcus Gyllander, försäljningschef Konsumentaffären på NTM.
Samarbetet mellan NTM och Aftonbladet innebär att den som redan idag har en Premium-prenumeration hos någon av NTM:s 19 lokaltidningar nu också får fri tillgång till Aftonbladets e-tidningar.
‑ Nu tar vi ett steg till i samarbetet mellan NTM och Aftonbladet. Det är spännande att vi får möjlighet att erbjuda vårt varierande sortiment av titlar till NTM:s premiumkunder. Jag tror att våra titlar på Aftonbladet kommer att bli ett bra komplement till NTM:s övriga utbud. Jag tror att enkelheten mot kunderna, det vill säga att allt finns i en och samma app, är nyckeln till framgång. Det ska bli roligt att följa hur erbjudandet tas emot säger Michael Fristedt, affärschef Print Aftonbladet.
NTM har sedan tidigare ett samarbete med Aftonbladet som innebär att prenumeranterna kan köpa Aftonbladet, Sportbladet och kryss- och tv-bilagor som ett tillval, men det nya samarbetet ger prenumeranterna fri tillgång till betydligt fler av Aftonbladets publikationer.
‑ Genom att erbjuda våra premium-prenumeranter ännu mer innehåll hoppas vi öka lojaliteten och det digitala engagemanget hos våra läsare, säger Jenny Hoflund, affärsområdeschef för Konsumentaffären på NTM.
Kontakter
Marcus GyllanderFörsäljningschef Konsumentaffären på NTM
Tel:011-200213marcus.gyllander@ntmmedia.seJenny HoflundAffärsområdeschef Konsumentaffären på NTM
Tel:016-15 61 54jenny.hoflund@ntm.seMichael FristedtAffärschef Print Aftonbladet
Tel:08-51424639michael.fristedt@aftonbladet.seVår styrka är det lokala!
NTM är en av Sveriges största koncerner för lokal media. Kärnan i verksamheten är det redaktionella arbetet. Vi levererar lokala nyheter varje dag och verkar för det välmående lokala samhället för att skapa en bättre plats att leva och verka i. Med trovärdig nyhetsmedia som grund för hela verksamheten har vi medarbetare, läsare och kunder från Småland till Norrbotten.
NTM är en stiftelseägd koncern. Genom stiftelseformen garanteras oberoende och stabilitet. Företaget har inga kortsiktiga avkastningskrav så vi kan agera långsiktigt med främsta syfte att bedriva publicistisk verksamhet.
Följ NTM
Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.
Senaste pressmeddelandena från NTM
84-åriga Elsa våldtogs av mannen från hemtjänsten, nu träder hon fram: ”Det känns viktigt att visa att det här har hänt en människa”26.11.2024 06:49:29 CET | Pressmeddelande
I den växande våldtäktsskandalen i Uppsala kommer nya graverande uppgifter fram om hur kommunen inte agerat på larm om sexövergrepp. Dessutom väljer nu ett av offren att träda fram: 84-åriga Elsa, som våldtogs av en man i hemtjänsten. Hon har inte ens fått en ursäkt från kommunen. Trots att hon larmade om att mannen blottat sig för henne, flera månader innan våldtäkten.
Svenska lokalmedier i unikt datasamarbete21.10.2024 08:44:33 CEST | Pressmeddelande
NTM Media, Stampen Media, NWT Media och VK Media har tillsammans skapat möjligheten att köpa mediehusens förstapartsmålgrupper i ett samlat erbjudande. Det går nu att att via Mediekompaniet köpa målgruppstyrningarna som direkta köp eller genom programmatiska deals.
Tove Hovemyr ny debattredaktör och ledarskribent på UNT20.9.2024 09:03:05 CEST | Pressmeddelande
I november tillträder Tove Hovemyr tjänsten som debattredaktör och ledarskribent på Upsala Nya Tidning. Tove kommer närmast från en tjänst på den liberala tankesmedjan Fores och har en lång erfarenhet av opinionsbildning och skrivande.
Niklas Wallenberg blir ny vd för Fluid5.9.2024 10:19:55 CEST | Pressmeddelande
Från och med 23 oktober kommer reklambyrån Fluid att ledas av Niklas Wallenberg. Han har lång erfarenhet från olika roller inom byråbranschen och kommer senast från ett uppdrag som marknads- och kommunikationschef för Telias globala verksamhet.
Svensk Hemleverans i unikt samarbete med Östergötlands Stadsmission4.9.2024 17:36:17 CEST | Pressmeddelande
Nu tar vi nästa steg i vårt samarbete med Östergötlands Stadsmission. Svensk Hemleverans ansvarar för att leverera varor till Matmissionen, en butik som erbjuder livsmedel till rabatterade priser och samtidigt motverkar matsvinn. Tillsammans bidrar vi till ett mänskligare och mer hållbart samhälle.
I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.
Besök vårt pressrum