Den 17 juli är Molly Sandén äntligen tillbaka på Hotel Tylösand i Halmstad!

Med en praktfull popshow och låtar som ”Rosa himmel”, ”Dom ska veta” och ”Det bästa kanske inte hänt än” kommer hon sätta guldkant på sommaren. För på livescenen exploderar de känsloladdade låtarna och tryckvågorna i bröstkorgen stannar länge.

Med över 900 miljoner streams på Spotify, 5 studioalbum, mängder med Platina-singlar och prestigefyllda priser i ryggen är Molly Sandén tveklöst en av Sveriges största artister och låtskrivare. Med sin tokhyllade turné ”DOM SKA VETA ARENA TOUR” befäste hon 2022 sin roll som en av landets främsta popstjärnor.

- Vi är oerhört glada över att få välkomna Molly Sandén till Halmstad i sommar. 2022 gjorde hon en oförglömlig kväll på Hotel Tylösand och nu kan vi återigen få njuta av hennes fantastiska låtskatt och scennärvaro på Solgårdens scen, säger Patrik Svensson på Nöjet konsert.

Biljetterna till Molly Sandén den 17 juli på Tylösand i Halmstad är släppta via: www.nojet.se

NÖJET KONSERT