Adform

Stefan Szczepanski går till Adform

Dela

Stefan Szczepanski tillträder som Senior Account Manager på Adform där han kommer driva och stärka annonsörernas affär och resultat.

Stefan Szczepanski, Senior Account Manager Adform
Stefan Szczepanski, Senior Account Manager Adform

Stefan har sedan tidigare en framgångsrik byråkarriär från Mediabrands, där han har drivit och förstärkt det programmatiska erbjudandet, i roller som bl.a. Head of Programmatic, Business Director och nu senast som Managing Partner på UM Sverige. I den sistnämnda rollen ansvarade han för ett team av Client Directors och bidrog till att vinna titeln silver i kategorin Årets Mediebyrå i tävlingen Årets Byrå 2022 som utses av Regi, vilket bevisar det imponerande arbete och resultat som hans team levererade.

”Jag har jobbat nära Adform i snart tio år och jag har alltid imponerats av deras starka erbjudande, lokalkännedom och kompetenta medarbetare,” säger Stefan.

När Stefan kliver in i rollen som Senior Account Manager kommer han att driva Adforms kommersiella erbjudande och jobba tillsammans med de globala mediebyråerna för att förbättra annonsörernas affär och resultat.

”Jag är så otroligt glad över att Stefan väljer Adform. Med sitt breda nätverk, sin höga trovärdighet och gedigna erfarenhet ifrån byråsidan är han en enorm tillgång, inte bara för Adform utan även för alla framåtlutade annonsörer därute.” inflikar Ellinor Axell, Sverigechef på Adform.

Kontakter

Om oss

Adform är den enda globala, oberoende och helt integrerade annonsplattformen byggd för modern marknadsföring. Dess unika företagsteknik – Adform FLOW – utnyttjar överlägsen användarupplevelse och en skalbar, modulär och öppen arkitektur för att möjliggöra sömlös hantering av hela kampanjens livscykel. Det ger kunder ökad kontroll och transparens i sin annonseringsverksamhet, inklusive ägande av all data från deras kampanjer.
Sedan 2002 har Adform utvecklat teknik för att förbättra samarbetet mellan människa och maskin och leverera förstärkt intelligens, vilket förstärker affärsresultaten för sina kunder runt om i världen. Med mer än 650 anställda världen över gör vi det möjligt för stora varumärken, utgivare och byråer på över 25 marknader att skapa, köpa och sälja digital annonsering i stor skala på alla internetanslutna enheter.

Följ Adform

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Adform

Adform utser medieprofilen Stefan Szczepanski till Sverigechef för att leda tillväxten på den svenska marknaden19.2.2024 07:25:53 CET | Pressmeddelande

Adform, ett ledande globalt adtechföretag, är stolta över att meddela utnämningen av medieprofilen Stefan Szczepanski till deras nya Sverigechef. Med en omfattande erfarenhet på över 13 år inom mediebranschen och en djup förståelse för dess dynamik är Stefan redo att driva Adforms strategiska initiativ och stärka dess position i branschen.

Marknadschefens nyckelroll i AI- och datarevolutionen1.2.2024 12:53:00 CET | Nyheter

I rådande lågkonjunktur står marknadschefer inför en dubbel utmaning: att optimera intäkter samtidigt som de håller kostnaderna nere. Att ständigt anpassa sig, driva transformation och säkerställa tillväxt är fortsatt ett måste. Det kräver tid, mod, kreativitet och förståelse för marknadsavdelningens roll, marknadens behov och teknologins möjligheter. Men de som tar tillfället i akt och vågar satsa när andra håller tillbaka och sparar, kan uppleva dubbel utväxling på sin investering och skaffa sig ett betydande försprång.

Digitala annonsörer - dags att gå med i det nya normala!7.11.2023 07:42:00 CET | Nyheter

Den gamla, cookiebaserade digitala marknadsföringen fungerar inte längre. Räckvidd och frekvensstyrning har kraftigt begränsats och det påverkar effektiviteten av medieinvesteringar negativt. Vi står mitt i ett teknikskifte som kommer att forma den digitala annonseringens framtid - det har många i branschen pratat om sedan ett bra tag tillbaka. Nu, hösten 2023, är det på tiden att hoppa på framtidståget och dra nytta av en framtidssäkrad lösning. Det tycker i alla fall Adform och Schibsted som har haft ett strategiskt samarbete kring detta sedan förra hösten.

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye