Considbyrån Paradigm tar ny topplacering i Årets byrå

Varumärkesbyrån Paradigm har under de senaste åtta åren prenumererat på de finaste valörerna när Regi utsett årets bästa byråer. Positionen som en av Sveriges ledande byråer befästes med ytterligare en pallplats i årets upplaga.

Jonas Ydkvist, vd på Paradigm.

– Det är fantastiskt roligt och något som alla på företaget ska ta åt sig av. Vi har gjort det tillsammans, affär för affär och case för case. Det speciella med Årets Byrå är att det röstas fram av kunderna. Deras förtroende och röst ger oss otroligt mycket, säger Cecilia Backenfall, Client Director på Paradigm.

Priset Årets Byrå delas ut av företaget Regi, och bygger på en bransch- och kundstudie. Studien genomförs i samarbete med Sveriges Marknadsförbund, SWEDMA, Svensk PR, SES och Dagens Opinion. Allt som allt utvärderas årligen omkring 250 byråer av 2 000 kommunikationsköpare. Consid-byrån Paradigm har placerat sig på pallen under de senaste åtta åren, och gjorde så även för priset 2024 i kategorin varumärke och design 5-20 miljoner kronor.

– Vi har den tredje högsta kundnöjdheten i vårt segment, självklart vill man alltid vinna. Det säger oss att vi gör mycket rätt men samtidigt att vi kan bli bättre, säger Jonas Ydkvist, vd på Paradigm.

Varumärkesbyrån Paradigm grundades 2008. Sedan dess har företaget byggt upp en stark grund att stå på med
ett av marknadens vassaste erbjudanden. Sedan snart fem år tillbaka ingår Paradigm i Considkoncernen.

– Paradigm har varit väldigt viktiga för att stärka Consid som varumärke och Consids strategiska erbjudande. De visar gång på gång vilken otroligt potential och kompetens de besitter, att de återigen placeras bland Sveriges bästa bårer är ett bevis på det, säger Peter Hellgren, vd på Consid.

Cecilia Backenfall, Client Director på Paradigm.

Om oss

Consid är ett av landets snabbast växande företag och är verksamt inom it, management och kommunikation. Med över 2 000 anställda, fördelade på ett 40-tal kontor i Sverige och utlandet, omsatte bolaget 2,1 miljarder kronor 2022.

Consid sätter medarbetarupplevelsen i fokus under seminarieturné17.4.2024 08:00:00 CEST | Pressmeddelande

Hur kan organisationer fortsätta att uppnå framgång i en tid då allt större betoning läggs vid att attrahera och behålla medarbetare? Det är en av frågorna som Consid ställer sig när Employer Experience ger sig ut på en turné i södra Sverige. Som ett led i att fortsatt lansera affärsområdet ger sig Employer Experience, lett av Emma Fahlstedt, ut på en turné till tre av Consids sydligaste kontor för inspirerande frukostseminarier.

Consid och Sitevision banar väg för skräddarsydda medlemsupplevelser10.4.2024 15:39:53 CEST | Pressmeddelande

Consid och Sitevision slog upp dörrarna och välkomnade 16 medlemsorganisationer till Considkontoret i Stockholm på nätverksträff. På dagordningen stod inspiration och erfarenhetsutbyte med gästtalare från Socialdemokraterna och Vision. Efter succén kommer nu ett av föredragen som webbinarium och en till nätverksträff för att ge chansen till fler medlemsfokuserade organisationer att delta.