Adform rekryterar Johan Sund från SeenThis som ny Senior Account Director
Adform stärker sitt team ytterligare genom att rekrytera Johan Sund som ny Senior Account Director. Johan kommer närmast från SeenThis, där han arbetade som Country Manager under två års tid.
”Jag ser fram emot att jobba nära våra kunder och hjälpa dem att dra nytta av Adforms ledande teknologi, samtidigt som vi skapar långsiktiga och värdefulla samarbeten. Det känns inspirerande att arbeta med ett team som delar min passion för innovation och utveckling, och jag ser fram emot att bidra till nya kreativa lösningar. Med Adforms tekniska spetskompetens och starka kundfokus är jag övertygad om att vi kan driva förändring i branschen och hjälpa både våra kunder och Adform att växa och utvecklas”, säger Johan Sund.
Med sin gedigna erfarenhet från publicistsidan och ett starkt nätverk inom mediebranschen blir Johan en viktig del av Adforms satsning på att stärka sin position inom digital marknadsföring. Hans djupa kunskap inom digital marknadsföring och erfarenhet från ledande företag inom mediesektorn förväntas bli en värdefull tillgång för Adforms fortsatta tillväxt och framgång.
”Johan är en verklig drömrekrytering för oss och han har precis de egenskaper och värderingar som vi värdesätter högt. Med sitt starka engagemang för innovation och strategisk affärsutveckling ser vi fram emot att han blir en viktig del av vårt team och bidrar till Adforms fortsatta framgång”, avslutar Stefan Szczepanski, Sverigechef på Adform.
Nyckelord
Kontakter
Stefan SzczepanskiSverigechefAdform
Tel:+46 (0)70-188 14 05stefan.szczepanski@adform.comOm oss
Adform är den mest kraftfulla och säkra medieköpsplattformen i världen.
Med över 20 års erfarenhet av att leverera exceptionell service och banbrytande teknologiska lösningar möjliggör Adform för stora varumärken, byråer och publicister att skapa, köpa och sälja digital annonsering på en global skala.
Efter att ha tänjt på gränserna genom förstärkt intelligens och en branschledande identitetslösning har Adform konsekvent förändrat spelplanen för digitala annonsörer.
Följ Adform
Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.
Senaste pressmeddelandena från Adform
Adform utser medieprofilen Stefan Szczepanski till Sverigechef för att leda tillväxten på den svenska marknaden19.2.2024 07:25:53 CET | Pressmeddelande
Adform, ett ledande globalt adtechföretag, är stolta över att meddela utnämningen av medieprofilen Stefan Szczepanski till deras nya Sverigechef. Med en omfattande erfarenhet på över 13 år inom mediebranschen och en djup förståelse för dess dynamik är Stefan redo att driva Adforms strategiska initiativ och stärka dess position i branschen.
Adform blir första globala adtech bolaget som ansluter sig till FN:s Science Based Targets initiative (SBTi)12.2.2024 16:26:00 CET | Pressmeddelande
Adform fördubblar sitt engagemang för att förändra hållbarhetsarbetet inom adtech genom att lova att minska utsläppen till 2030.
Marknadschefens nyckelroll i AI- och datarevolutionen1.2.2024 12:53:00 CET | Nyheter
I rådande lågkonjunktur står marknadschefer inför en dubbel utmaning: att optimera intäkter samtidigt som de håller kostnaderna nere. Att ständigt anpassa sig, driva transformation och säkerställa tillväxt är fortsatt ett måste. Det kräver tid, mod, kreativitet och förståelse för marknadsavdelningens roll, marknadens behov och teknologins möjligheter. Men de som tar tillfället i akt och vågar satsa när andra håller tillbaka och sparar, kan uppleva dubbel utväxling på sin investering och skaffa sig ett betydande försprång.
Adform and Samba TV partner to propel CTV targeting capabilities in five European markets16.1.2024 13:01:00 CET | Pressmeddelande
//Adform Global// For the first time, Adform’s DSP will leverage Samba TV’s deterministic CTV segments to enable greater audience reach.
Digitala annonsörer - dags att gå med i det nya normala!7.11.2023 07:42:00 CET | Nyheter
Den gamla, cookiebaserade digitala marknadsföringen fungerar inte längre. Räckvidd och frekvensstyrning har kraftigt begränsats och det påverkar effektiviteten av medieinvesteringar negativt. Vi står mitt i ett teknikskifte som kommer att forma den digitala annonseringens framtid - det har många i branschen pratat om sedan ett bra tag tillbaka. Nu, hösten 2023, är det på tiden att hoppa på framtidståget och dra nytta av en framtidssäkrad lösning. Det tycker i alla fall Adform och Schibsted som har haft ett strategiskt samarbete kring detta sedan förra hösten.
I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.
Besök vårt pressrum