Adform

Adform rekryterar Johan Sund från SeenThis som ny Senior Account Director

Adform stärker sitt team ytterligare genom att rekrytera Johan Sund som ny Senior Account Director. Johan kommer närmast från SeenThis, där han arbetade som Country Manager under två års tid.

Adform rekryterar Johan Sund från SeenThis som ny Senior Account Director

”Jag ser fram emot att jobba nära våra kunder och hjälpa dem att dra nytta av Adforms ledande teknologi, samtidigt som vi skapar långsiktiga och värdefulla samarbeten. Det känns inspirerande att arbeta med ett team som delar min passion för innovation och utveckling, och jag ser fram emot att bidra till nya kreativa lösningar. Med Adforms tekniska spetskompetens och starka kundfokus är jag övertygad om att vi kan driva förändring i branschen och hjälpa både våra kunder och Adform att växa och utvecklas”, säger Johan Sund.

Med sin gedigna erfarenhet från publicistsidan och ett starkt nätverk inom mediebranschen blir Johan en viktig del av Adforms satsning på att stärka sin position inom digital marknadsföring. Hans djupa kunskap inom digital marknadsföring och erfarenhet från ledande företag inom mediesektorn förväntas bli en värdefull tillgång för Adforms fortsatta tillväxt och framgång.

Johan är en verklig drömrekrytering för oss och han har precis de egenskaper och värderingar som vi värdesätter högt. Med sitt starka engagemang för innovation och strategisk affärsutveckling ser vi fram emot att han blir en viktig del av vårt team och bidrar till Adforms fortsatta framgång”, avslutar Stefan Szczepanski, Sverigechef på Adform.

Adform är den mest kraftfulla och säkra medieköpsplattformen i världen.
Med över 20 års erfarenhet av att leverera exceptionell service och banbrytande teknologiska lösningar möjliggör Adform för stora varumärken, byråer och publicister att skapa, köpa och sälja digital annonsering på en global skala.
Efter att ha tänjt på gränserna genom förstärkt intelligens och en branschledande identitetslösning har Adform konsekvent förändrat spelplanen för digitala annonsörer.

Följ Adform

Senaste pressmeddelandena från Adform

Adform utser medieprofilen Stefan Szczepanski till Sverigechef för att leda tillväxten på den svenska marknaden19.2.2024 07:25:53 CET | Pressmeddelande

Adform, ett ledande globalt adtechföretag, är stolta över att meddela utnämningen av medieprofilen Stefan Szczepanski till deras nya Sverigechef. Med en omfattande erfarenhet på över 13 år inom mediebranschen och en djup förståelse för dess dynamik är Stefan redo att driva Adforms strategiska initiativ och stärka dess position i branschen.

Marknadschefens nyckelroll i AI- och datarevolutionen1.2.2024 12:53:00 CET | Nyheter

I rådande lågkonjunktur står marknadschefer inför en dubbel utmaning: att optimera intäkter samtidigt som de håller kostnaderna nere. Att ständigt anpassa sig, driva transformation och säkerställa tillväxt är fortsatt ett måste. Det kräver tid, mod, kreativitet och förståelse för marknadsavdelningens roll, marknadens behov och teknologins möjligheter. Men de som tar tillfället i akt och vågar satsa när andra håller tillbaka och sparar, kan uppleva dubbel utväxling på sin investering och skaffa sig ett betydande försprång.

Digitala annonsörer - dags att gå med i det nya normala!7.11.2023 07:42:00 CET | Nyheter