Pernilla Wahlgrens Happy Ending adderar fler dagar!

Efter ännu ett framgångsrikt år som allsångsledare är Pernilla Wahlgren tillbaka med sin hyllade föreställning ”Happy Ending”. Turnén, som redan har tagit landet med storm, har nu utökats med fler nya datum på grund av enorm efterfrågan och dubbleringar i redan utsålda städer!

Med över 120 000 sålda biljetter och med stående ovationer, är det tydligt att ”Happy Ending” är en show som ingen vill missa.

Sedan premiären har föreställningen fått lysande recensioner i pressen, där Pernillas Wahlgren med sin eminenta ensemble bestående av Måns Nathanaelson, Hanna Hedlund, Ola Forssmed, Kim Sulocki hyllats för sin humor och musikalitet.

Nu är det dags för ännu fler att få chansen att uppleva denna sprakande show som är fylld av glädje, skratt och oförglömliga ögonblick.

Välkommen till en oförglömlig kväll – där skratten ekar långt efter att ridån har gått ner!

Speldatum våren 2025:

25 jan               Uppsala – UKK NYTT

01 feb               Gävle - Gävle Konserthus NYTT

07 feb               Kalmar – KalmarSalen NYTT

08 feb               Malmö - Malmö Arena

15 feb               Jönköping - Jönköpings Konserthus NYTT

28 feb               Karlstad – CCC NYTT

01 mar             Linköping - Konsert & Kongress NYTT

07 mar             Norrköping - De Geerhallen NYTT

08 mar             Växjö - Växjö Konserthus NYTT

14 mar             Trollhättan - Arena Älvhögsborg NYTT

27 mar             Luleå - Kulturens Hus NYTT

29 mar             Umeå – Idunteatern NYTT

30 mar             Östersund - Sporthallen NYTT

02 apr               Visby - Wisby Strand NYTT

26 apr               Halmstad - Halmstad Teater NYTT

Se hela spelplanen för hösten och våren samt boka biiljetter på www.pernillawahlgrenshappyending.se

Lasse KarlssonProducent Lifeline

Pernilla Wahlgren och ensemble åker på turné 2024.
Robert Eldrim

Brynolf & Ljung förbluffar Whoopi Goldberg i legendariska The View1.8.2024 09:56:41 CEST | Pressmeddelande

Under onsdagen den 31 juli medverkade Peter Brynolf och Jonas Ljung i talkshowen ”The View” (ABC News) där bland annat den kända amerikanska skådespelaren Whoopi Goldberg är en av programledarna. Med över 2 miljoner tittare är The View USA:s största talkshow som sänds under dagtid. Brynolf & Ljung, som just nu spelar sin föreställning Stalker i New York med Penn & Teller som producenter, lämnar programledarna mållösa i chock efter att de utfört trick både för Whoopi Goldberg och medlemmar i publiken.