Pernilla Wahlgren tar Sverige med storm – igen. Fler föreställningar släpps till våren 2025

Med över 135 000 sålda biljetter till showen ”Pernilla Wahlgrens Happy Ending” fortsätter showdrottningen Pernilla Wahlgren att ta Sverige med storm. Det är ingen överraskning att publiktrycket är enormt att se denna superstjärna som kör i ett tempo som skulle få internationella giganter att flämta efter andan i sina loger.

För att möta den enorma efterfrågan släpps nu ännu fler biljetter. Städer som Falun, Gävle och Sundsvall, som länge varit slutsålda, får fler datum och det adderas nya städer till turnéplan, såsom Varberg och Kristianstad, som äntligen får chansen att uppleva denna publikfavorit live. För första gången sedan Hybris-gänget gav sig ut på denna trilogi av föreställningar så kommer showen även till Lidköping.

För att möta den enorma efterfrågan släpps nu ytterligare biljetter till den omåttligt populära showen. Städer som Falun, Gävle och Sundsvall, som länge varit utsålda, får fler föreställningsdatum, och nya städer som Varberg och Kristianstad läggs till i turnéplanen. Allt för att fler i Sverige ska få chansen att uppleva denna publikfavorit live. För första gången sedan Hybris-gänget inledde sin trilogi av föreställningar kommer showen nu även till Lidköping.

Tillsammans med sin enastående ensemble – där vi återser Hanna Hedlund, Måns Nathanaelson, Kim Sulocki och Ola Forssmed – skapar Pernilla Wahlgren en show som får publiken att skratta tills tårarna rinner. Så om du ännu inte har upplevt det fenomen som är Pernilla Wahlgren live – eller om du bara vill se henne en gång till – så är det hög tid att säkra din biljett idag.

Biljetter till nya datum och orter släpps 3/10 kl. 10.00.

Biljettsläpp för nya datum och orter:

• 2 februari, Sundsvall, Tonhallen kl. 19:00
  • 2 mars, Falun, Guide Arena kl. 17:00
  • 5 mars, Gävle Konserthus kl. 19:30
  • 9 mars, Kristianstad Arena kl. 19:00
  • 15 mars, Örebro Konserthus kl. 19:30
  • 4 april, Lidköping, Sparbankens Arena kl. 19:30
  • 25 april, Varberg Arena kl. 19:30

Biljetter till alla föreställningar av ”Pernilla Wahlgrens Happy Ending” finns att köpa på www.pernillawahlgrenshappyending.se.

Producent: Lifeline Entertainment

Lasse KarlssonProducent Lifeline

Foto: Mats Bäcker

Martin Stenmarck släpper nytt live-album med Elvis-låtar och längtar efter att ännu en gång möta publiken4.10.2024 08:00:00 CEST | Pressmeddelande

Efter en längre tids paus är det nu dags för Martin Stenmarck att släppa ny musik, denna gång i Elvis Presleys anda. Martin, som är en av Sveriges mest uppskattade artister, släpper nu ett live-album som innehåller 25 odödliga Elvislåtar – alla musikaliska tolkningar av Elvis mest minnesvärda verk. Albumet, med samma namn som turnén, Martin Stenmarck Lirar Elvis, har nyligen släppts på Spotify, Tidal, Apple Music, Youtube Music och Amazon Music, och nu ser Martin fram emot att återvända och ännu en gång inta livescenen.

Brynolf & Ljung förbluffar Whoopi Goldberg i legendariska The View1.8.2024 09:56:41 CEST | Pressmeddelande

Under onsdagen den 31 juli medverkade Peter Brynolf och Jonas Ljung i talkshowen ”The View” (ABC News) där bland annat den kända amerikanska skådespelaren Whoopi Goldberg är en av programledarna. Med över 2 miljoner tittare är The View USA:s största talkshow som sänds under dagtid. Brynolf & Ljung, som just nu spelar sin föreställning Stalker i New York med Penn & Teller som producenter, lämnar programledarna mållösa i chock efter att de utfört trick både för Whoopi Goldberg och medlemmar i publiken.