Adrian Macéus i Bingolotto

Rickard Olsson bjuder in den blott 13-årige musikalartisten Adrian Macéus till BingoLotto. Dessutom gästar dansbandet Martinez och underhållaren Stefan Odelberg och husbandet leds av Mattias Bylund.

MUSIKALARTISTEN ADRIAN MACÉUS

Adrian Macéus är bara 13 år och redan etablerad skådespelare, sångare och musikalartist. Genombrottet kom 2017 då han spelade huvudrollen i musikalen Billy Elliot på Stockholms stadsteater. Inför rollen tränade Macéus under två år på dansskola. Macéus har medverkat i Bingolotto tidigare då han bjöd på sång- och dansnummer ur musikalen Billy Elliot tillsammans med andra barn i föreställningen.

Under hösten 2018 ingår Macéus i ensemblen till musikalen Så som i himmelen på Oscarsteatern i Stockholm. Adrian dubbar även film och TV-serier och på söndag ser du honom i BingoLotto på TV4.

DANSBANDET MARTINEZ
Martinez är Härnösandsbandet som bjuder på sväng från sin egen låtskatt kryddat med toner från förr. Bandet har medverkat Bingolotto tidigare och även Allsång på Skansen. De har därtill haft flera låtar på svensktoppen.

Sångerskan Sandra blev 2016 utsedd till årets sångerska och vann en Guldklav i Malung.

Sann spelglädje utlovas och en doft från 60-talet gör sig påmind när Martinez bjuder upp till dans.

STEFAN ODELBERG
Trollkarlen och entertainern Stefan Odelberg gör bland mycket annat succé med sina krogshower ”En talk talk show” i Göteborg, med nya gäster i varje föreställning – och i dagarna gör showen även premiär i Stockholm. Stefan är en veteran i BingoLotto-sammanhang, under Marie Serneholts tid som programledare agerade han mer eller mindre sidekick under en hel säsong. På söndag återvänder han till BingoLotto.

BingoLotto – Söndag 2 december kl. 18 i TV4.

John Lundvik i BingoLotto15.1.2019 11:43:30Pressmeddelande

På söndag bjuder programledare Rickard Olsson in artisten och låtskrivaren John Lundvik till BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund. Artisten, sångaren och låtskrivaren John Lundvik fick han sitt stora genombrott 2010 efter att tillsammans med Jörgen Elofsson skrivit Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllopsgåva "When You Tell The World You're Mine". Låten framfördes av Björn Skifs och Agnes och kom att nå stora framgångar på Svensktoppen. John är aktuell med bidraget Too late for love i Melodifestivalen 2019. Rickard Olsson är kvällens programledare och BingoLottos husband leds av Mattias Bylund. BingoLotto – Söndag 20 januari kl. 18 i TV4.