Årsabonnemang av burgare med Världens smakrikaste abonnemang från Halebop

Onsdag den 30 november kl 11.00 har snabba kunder möjlighet att få en årsförbrukning* av burgare till ett värde av 10 000 kronor på Bastard Burgers. Dealen är gäller vid köp av Samsung Galaxy Flip 4 på halebop.se. Erbjudandet är en del av Halebop Limited Drop och finns i begränsad upplaga.
Halebop x Bastard Burgers Black Card” (framsida)

Årets sista Limited Drop består av en årsprenumeration på Bastard Burgers. Vid köp av Samsung Galaxy Flip 4, 20 GB, för 549 kronor med delbetalning på 36 månader och bindningstid på 24 månader ingår ett black card laddat med 10 000 kronor att köpa burgare för. Det motsvarar fler än ett Luleå Meal i veckan i ett helt år.

– De flesta har ett mobilabonnemang men jag tror faktiskt inte särskilt många har ett årsabonnemang på burgare. Fram till nu då!, säger Nicklas Stuxgren, Head of Halebop.

Dealen är en del av Halebop Limited Drop som är en serie av kreativa samarbeten mellan Halebop och olika kreatörer, företag och varumärken.

Bastard Burgers grundades 2016 men har redan hunnit öppna 72 restauranger i landet. Burgarna har blivit utsedda till Sveriges bästa och det stora utbudet av veganska burgare har också varit en stark bidragande faktor till framgången. För den ressugna finns Bastard Burgers nu även i Oslo, Helsingfors och New York.

– Det finns en punkig kärna i Halebop, precis som hos oss på Bastard Burgers. Dessutom finns det något kul i att ta vidare abonnemang-tänket vidare in till restaurangbranschen, säger Thomas Niemi, Head of Lifestyle Development på Bastard Burgers.

Halebop Limited Drop gäller för köp av en Samsung Galaxy Flip 4, 20 GB, för 549 kronor med delbetalning på 36 månader och bindningstid på 24 månader på halebop.se. På köpet ingår då ett “Halebop x Bastard Burgers Black Card” laddat med 10 000 kronor som motsvarar en årsförbrukning av hamburgare på alla Bastard Burgers restauranger.

Halebop Limited Drops släpps den 30 november klockan 11.00 på halebop.se. Dealen finns i begränsad upplaga, först till kvarn gäller.

*Kortet täcker cirka 59 Luleå Meal på Bastard Burgers och mer borde du nog inte äta på ett år då det är viktigt med varierad kost.

Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeya.se

Halebop x Bastard Burgers Black Card” (framsida)
Halebop x Bastard Burgers Black Card” (baksida)