Billigaparfymer.se - Stort intresse för parfymer inför julhandeln

Jämförelsetjänsten Billigaparfymer.se noterade en markant ökning av besökare på webbplatsen i anslutning till julhandeln. Under årets Black Week ökade landets e-butiker sin försäljning explosionsartat.

Enligt siffror från Klarna så har årets Black Week ökat med hela 41 procent jämfört med samma period året innan. Jämförelsetjänsten Billigaparfymer.se märkte av ett stort tryck på sajten i samband med den stora reaveckan och inför julhandeln. Många passar på att handla sina julklappar under Black Week och det var ingen tvekan om att billiga parfymer fanns på mångas inköpslista i år.

-       Vi på Billigaparfymer.se noterade en stor ökning av besökare på webbplatsen under Black Week och detta är även något som hållit i sig genom hela december månad, säger pressansvarig på Billigaparfymer.se

Billiga parfymer på nätet

Parfymmarknaden har vuxit mycket de senaste åren och där parfymer på nätet är något av en ny trend. All fler konsumenter upptäcker att det går att hitta mycket bättre priser på internet jämfört med i fysiska butiker. Faktum är att man kan spara mycket pengar på att på att köpa billiga parfymer på nätet. Priserna på Billigaparfymer.se är som regel mellan 30–70 procent lägre jämfört med rekommenderat butikspris.

Trenden med att använda sig av en jämförelsesajt före ett köp är också något som verkar hålla i sig. Många upptäcker fördelarna med att handla billiga parfymer på nätet då det är praktiskt. Det gör så att konsumenten i lugn och ro kan läsa igenom allt ifrån omdömen till innehållsförteckningar innan de väl beslutar sig för att handla. Dessutom är det smidigt att få paketet levererat hem i brevlådan inom ett par dagar. Det gör således att man slipper trängseln i ett köpcentrum.

Om Billigaparfymer.se

Billigaparfymer.se är en sök- och jämförelsetjänst som sammanställer topplistor över de bästa och mest prisvärda parfymerna på marknaden från en rad olika varumärken och e-handelsbutiker.

Vad händer med brittiska företag och LEI-koder vid Brexit?25.2.2021 14:21:15 CETPressmeddelande

Inom EU används identifieringskoden som kallas för LEI som står för Legal Entity Identifier för att man ska få till proper transaktionsrapportering. Det här är en global kod som sedan januari 2018 är ett måste för juridiska personer som vill handla med värdepapper. Alla stater inom EU har denna lag och så även Storbritannien vilket får många att undra vad som kommer att hända om det blir ett så kallat no-deal Brexit där man inte har någon särskild överenskommelse mellan EU och Storbritannien.

Svenska Eljouren stärker ungdomsidrott i samarbete med Svenska Padelförbundet15.2.2021 13:58:23 CETPressmeddelande

Nu teamar Svenska Eljouren upp som stolt partner till Svenska Padelförbundet. Fokus blir att stärka juniorverksamheten och bistå padelförbundet i arbetet med barn och ungdom. Att ett liv i rörelse gör livet roligare är självklart för Svenska Eljouren – ett expansivt serviceföretag med lokala elektriker i hela Sverige som anpassar sig efter kundernas önskemål och inte tvärtom.