Bingolotto är tillbaka!

BingoLotto är tillbaka i rutan med Rickard Olsson som programledare! Räkna med en fullspäckad höst fylld av nya spel och spännande bingonyheter. I premiären gästar folkkära sångerskan Jessica Andersson.

Inte nog med att BingoLotto återvänder efter sommaruppehållet. Allas vår Rickard Olsson återvänder!

Vi kommer att få uppleva en fullspäckad höst med massor av nyheter.

Jessica Andersson blev känd genom dokusåpan Fame Factory och slog igenom tillsammans med Magnus Bäcklund i duon Fame. Duon tävlade bland annat i Melodifestivalen 2003 och 2004 och vann den svenska uttagningen 2003. Totalt har hon medverkat i Melodifestivalen hela sju gånger!

Ända sedan starten 2003 har Jessica under flertalet somrar deltagit i Diggiloo-turnén. Hon vann dessutom Let's Dance 2011 och framför allt – på söndag gästar hon Rickard Olsson i säsongspremiären av BingoLotto.

Husbandet leds av kapellmästare Mattias Bylund.

BingoLotto – Söndag 26 augusti kl. 18 i TV4.

John Lundvik i BingoLotto15.1.2019 11:43:30Pressmeddelande

På söndag bjuder programledare Rickard Olsson in artisten och låtskrivaren John Lundvik till BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund. Artisten, sångaren och låtskrivaren John Lundvik fick han sitt stora genombrott 2010 efter att tillsammans med Jörgen Elofsson skrivit Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllopsgåva "When You Tell The World You're Mine". Låten framfördes av Björn Skifs och Agnes och kom att nå stora framgångar på Svensktoppen. John är aktuell med bidraget Too late for love i Melodifestivalen 2019. Rickard Olsson är kvällens programledare och BingoLottos husband leds av Mattias Bylund. BingoLotto – Söndag 20 januari kl. 18 i TV4.