Eva Rydberg i BingoLotto

På söndag gästar Eva Rydberg och Danne Stråhed BingoLotto, aktuella med klassikern Fars lilla tös på Fredriksdalsteatern i Helsingborg. Programledare är Lotta Engberg.

Eva Rydberg och Danne Stråhed

Eva Rydberg gästar Lotta Engberg på söndag, aktuell med nybearbetningen av den gamla klassikern Fars lilla tös, Rydbergs 25:e uppsättning som teaterchef på Fredriksdalsteatern i Helsingborg. Fars lilla tös är en riktig klassiker i äkta Fredriksdalsanda med sång, dans och härlig komik. I år firar Eva Rydberg 25 år som chef på Fredriksdalsteatern och 60 år som artist. Dessutom passar Fredriksdal som friluftsmuseum på att fylla 100 år.

Danne Stråhed är en artist och låtskrivare med ett förflutet i bl.a. dansbandet Wizex. Danne har tidigare även samarbetat med Eva Rydberg i tidigare uppsättningar på Fredriksdalsteatern.

Programledare på söndag är Lotta Engberg.

BingoLotto – Söndag 6 maj kl. 18 i TV4.