Flowi släpper nya funktioner i appen och på webbtjänsten

Flowi har under hösten lanserat flera nya funktioner som ska underlätta tidrapportering. Nu kan användare bland annat bifoga ett kvitto när man skapar ett nytt utlägg. Det finns även en ny översiktlig vy som ger en bättre överblick vecka för vecka.

Flowi (https://flowi.se/) är ett funktionellt och användarvänligt verktyg för tidrapportering. Bolaget har en lång erfarenhet av branschen och för att bli mer konkurrenskraftig har de släppt flera nya funktioner i appen och på webbtjänsten. De nya funktionerna lanserades i höstas och ska göra det ännu enklare och smidigare för kunder att rapportera tid och fakturera.

“Vi anser att det är viktigt att lyssna på vad våra kunder har behov av och vad de saknar med verktyget. Av den anledningen lägger vi stor vikt vid att lyssna på kunders önskemål om hur tjänsten kan förbättras. Under hösten har vi därför lanserat flera nya funktioner i appen och på webbtjänsten. Hittills har de nya funktionerna fått ett positivt bemötande av såväl befintliga användare som nya,” säger pressansvarig på Flowi.

Att redovisa kvitton och utlägg är något som brukar vara både tidskrävande och långtråkigt för både medarbetare och företag. Men tack vare Flowis nya verktyg är borttappade och blekta kvitton snart ett minne blott. Sedan september månad är det möjligt för användare att bifoga ett kvitto i digital form eller bild vid skapandet av ett nytt utlägg. Funktionen underlättar framför allt när man är på språng och snabbt vill kunna fota och spara kvittot i telefonen för att ladda upp det i Flowis app.

Ytterligare en nyhet hos Flowi är deras översiktliga veckovy för tidrapporteringen. Med den nya översiktliga vyn får användare snabbt en tydlig överblick över hur tidrapporteringen ser ut per kund vecka för vecka. Detta gör att det blir enklare att säkerställa att all tid har blivit rapporterats in för veckan.

Flowi har planerat att släppa fler nyheter och funktioner löpande under de närmsta månaderna för att fortsätta förbättra och effektivisera tjänsten.