Halebop lanserar världens mest lättsurfade abonnemang

Lagom till sommaren släpper Halebop ett vattentätt Limited Drop. Vid köp av Samsung Galaxy Ultra och 50 GB abonnemang får de snabbaste kunderna en brandad eldriven surfbräda från svenska eFoil-företaget Waydoo, som svävar ovanför vattenytan. Droppet släpps den 29 juni klockan 11.00 på halebop.se och för de som lyckas haffa en Halebop X Waydoo ligger produkten redo för omgående leverans.

Det Dalarna-baserade familjeföretaget Waydoo började importera elektriska surfbrädor, eFoils, 2020 med ambitionen att erbjuda den svenska marknaden en enklare, bättre och billigare elektrisk surfbräda än de internationella konkurrenterna. Sedan dess har intresset ökat kraftigt. Lagom till semestern släpper man nu tre brandande eFoils tillsammans med Halebop, och samtliga brädor ligger redo för omgående leverans.

– Maxa sommaren med oss! Glid fram ovanför vattnet på en ljudlös bräda och du har något att göra och prata om hela semestern. Eftersom du inte ens behöva nudda vattnet kan du såklart använda den året runt, säger Nicklas Stuxgren, Head of Halebop.

De elektriska surfbrädorna släpps i en ytterst begränsad upplaga den 29 juni kl 11.00 påwww.halebop.se vid köp av en Samsung Galaxy S22 Ultra. Droppet gäller ett abonnemang med 50 GB surf för 699 kronor i månaden med 24 månaders bindningstid och 36 månader delbetalning.

– Vår produkt måste vara en av de mer udda som Halebop släppt, men vi är glada över detta samarbete som innebär att ännu fler får chansen att prova på sommarens härligaste upplevelse. Brädorna har den mest användarvänliga tekniken på marknaden, det är bara att ladda batteriet och köra. Det kräver lite övning och balans men så gott som alla kan lära sig att surfa med eFoil, säger Peter Wicander, vd på Waydoo.

Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeyapr.se, 070-335 90 70

Halebop lanserar världens solklaraste abonnemang med Cartierlunettes23.5.2022 06:30:00 CEST | Pressmeddelande

Inför sommaren har Halebop teamat upp med den världskända glasögonhandlaren Cartierlunettes för att kunna erbjuda Världens solklaraste abonnemang som ett Limited Drop. För att lyckas skaffa det gäller det att vara snabb när de släpps den 25 maj på halebop.se. Vid köp av en Samsung Galaxy Flip3 med 50 GB, ihop med ett abonnemang, får några väldigt lyckliga nämligen ett par exklusiva glasögon från Cartierlunettes i begränsad upplaga på köpet till ett värde av 11 900 kronor.