Halebop uppgraderar din resa i jul

Halebop är aktuella med en julkampanj där mobil- och bredbandsoperatören erbjuder både befintliga och nya kunder att uppgradera sig genom schyssta deals. Men man nöjer sig inte där – nu uppgraderas tågresenärers biljetter till första klass för utvalda avgångar inför jul.

– Att ha guldmedalj i kundnöjdhet följer med ett visst ansvar, vill vi såklart treata både nuvarande kunder och framtida kunder med en skönare tågresa till årets julfirande. Vi vill visa på hur det känns med en uppgradering hos Halebop, säger, Nicklas Stuxgren, Head of Halebop.

Eftermiddagen torsdagen den 16 december tar Halebop sig an uppdraget att uppgradera svenska folkets julresor på Stockholms Centralstation. Halebop kommer att vara på plats och dela ut första klass-biljetter till resenärer till ett gäng utvalda, men än så länge hemliga, avgångar.

Halebops uppgraderingserbjudanden finns att ta del av och läsa mer om på halebop.se. Kampanjen pågår från den 19 november och avslutas när lagret tar slut, eller som längst till och med den 10 januari 2022.

Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeyapr.se, 070-335 90 70

Ultimat lyxigt vintermys i Halebops senaste deal15.12.2021 07:00:00 CET | Pressmeddelande

Nu släpper Halebop vinterns mysigaste deal – ”The Cocooning Pack”. Allt du behöver för kalla vinterkvällar. Släppet innehåller en handvävd & ekologisk ullfilt designad av Alexander Stutterheim, glaskonst tillika rökelsehållare av Erika Kristofersson Bredberg, lyxig grandoftande rökelse och ekologiskt julkaffe med smak av kardemumma: allt till ett värde av 9 500 kr. Dealen släpps den 15 december på halebop.se.