Halebop vinner nöjdast kunder för sjätte året i rad
Sedan mätningarna startade 1996 är Halebop den operatör som fått topplaceringen flest gånger och nu står det klart att man ännu ett år lyckats leverera nytta och kvalitet till kunder.
– Vi har genom åren vunnit många priser, men ingenting går upp mot SKI-vinsten. Att få ett kvitto av våra kunder att dom uppskattar det arbete vi lägger ner är det finaste priset man kan få. Att gå till jobbet med Sveriges nöjdaste kunder i ryggen gör det så mycket enklare att kliva ur sängen en ruggig oktobermorgon, säger Johanna Sahlman, Head of Halebop.
För att hålla en hög nivå över tid fokuserar Halebop på tre saker. En riktigt bra kundsupport, marknadsföring som inkluderar befintliga kunder och en kultur där alla tar ansvar för att lösa problem som uppstår.
– Vi jobbar stenhårt för att kundupplevelsen ska vara så bra som möjligt i alla led och vi har interna system för hur alla på Halebop, inte bara supporten, får reda på vad kunderna upplever som bekymmersamt men också vad som fungerar riktigt bra. Det gör att vi alltid har kundens perspektiv med oss i vårt arbete och innebär att vi har en djup förståelse för våra kunders vardag i relation till oss, fortsätter Johanna Sahlman.
SKI-vinsten kommer firas tillsammans med kunderna genom överraskningar som kommer att presenteras på sajten och appen under närmsta veckan.
– Nu ska vi fira detta ihop med våra kunder och ha en riktig dundervecka. Sedan är det tillbaka till in i verkstan och fortsätta utveckla kreativa kampanjer, bra support och schyssta erbjudanden så vi får fira detta även nästa år, avslutar Johanna Sahlman.
Nyckelord
Kontakter
För mer information, kontakta gärna:
Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeyapr.se, 070-335 90 70
Bilder
Länkar
Om
Halebop är ett varumärke inom TeliaCompany. Vi är en av de största mobiloperatörerna på Svenska marknaden och använder Telias nät för våra tjänster.
Följ Halebop
Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.
Senaste pressmeddelandena från Halebop
Svenskarnas prio när kontot gapar tomt – det gör vi oss helst av med20.3.2024 08:50:11 CET | Pressmeddelande
Telefonen toppar listan över vad svenskarna kan tänka sig göra sig av med för att få ett extra tillskott till privatekonomin. Samtidigt är det bara fem av 100 svenskar som faktiskt bytt in sina gamla mobiler det senaste året, visar en ny undersökning från Halebop.
Halebop och Samsung Nordics bjuder in till kryptisk tävling – knäck koden och vinn mobil18.1.2024 15:02:48 CET | Pressmeddelande
There is a new Samsung in town. Den 17 januari släpptes den nya Samsung Galaxy S24-trion för världen att se första gången. I helgen lanserar Halebop, tillsammans med Samsung Nordics, en tävling där svenskarna kan vinna nya Samsung Galaxy S24 Ultra genom att knäcka koden. Tävlingen går live fredag den 19 januari kl. 12.00 på halebop.se/unlock och i Mall of Scandinavia.
Var tredje svensk vill ringa nära och kära mer – telefonsamtalet den perfekta julklappen14.12.2023 07:03:00 CET | Pressmeddelande
4 av 10 svenskar önskar att de ringde någon i deras närhet oftare i stället för att använda sms eller annan textkonversation. Samtidigt toppar föräldrar listan över vilka svenskarna ringer mest. Framför allt bland kvinnor och yngre personer. Det visar Samtalsrapporten, en rapport om svenskarnas telefonvanor utgiven av Halebop.
Varannan person stör sig på telefonsamtalen i det offentliga rummet19.10.2023 07:03:00 CEST | Pressmeddelande
Trängsel, förseningar och inte minst högljudda telefonsamtal i kollektivtrafiken är vardag för många. Samtalsrapporten, framtagen av Halebop, har tittat närmre på svenskarnas mobilvanor och hittat att drygt varannan person stör sig på telefonsamtal i det offentliga rummet. Detta samtidigt som samma rapport visar att telefonsamtalet har positiva effekter på människans välmående.
Halebop botar Sveriges telefonskräck – 5 tips från psykologer24.8.2023 07:03:00 CEST | Pressmeddelande
Nästan varannan person, 48 procent, mellan 18–29 år känner obehag för att ringa och/eller svara i telefon. Telefonskräcken är ett faktum och kan vara riktigt jobbig. I Samtalsrapporten analyserar psykologerna Björn Hedensjö och Angela Ahola fenomenet telefonskräck – och delar med sig av fem steg för att bli av med skräcken.
I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.
Besök vårt pressrum