Mobilabonnemanget.nu - Gör det enklare att välja företagsabonnemang

Att hitta det bästa företagsabonnemanget är inte det lättaste alla gånger med tanke på det stora utbudet på marknaden. Mobilabonnemanget.nu har nyligen publicerat en guide med fler tips om hur företagare fattar det mest kvalificerade beslutet.

Att byta mobilabonnemang har aldrig varit enklare än det är idag. Allt du behöver göra är att hitta ett abonnemang som passar ditt företags behov och vanor. Kruxet ligger ofta i att det är svårt att välja då det finns ett otroligt stort utbud av olika operatörer och företagsabonnemang på marknaden. Precis som för vanliga mobilabonnemang så hittas det bästa företagsabonnemanget enklast genom att jämföra olika abonnemang.

Mobilabonnemanget är en jämförelsesida som vill göra det enklare att jämföra abonnemang. Tidigare har sajten publicerat flera guider som riktar sig till privatpersoner, men då det också fanns ett växande behov bland företag att välja rätt företagsabonnemang har de även valt att rikta fokus till detta viktiga område. Det finns nämligen ett par viktiga skillnader mellan företagsabonnemang och vanliga abonnemang.

-       Flera av mobiloperatörerna på marknaden vill inte enbart sälja in ett mobilabonnemang eller telefon till företag och det är här det gäller att vara extra uppmärksam. När du ska teckna ett företagsabonnemang erbjuds du ofta flera olika tilläggstjänster. Det kan till exempel röra sig om ett extra datakort till din surfplatta för att säkerställa att du alltid har internet i denna. Vi har samlat all information om detta på en och samma plats för att det ska bli enklare för företagare att välja rätt abonnemang, säger pressansvarig på Mobilabonnemanget.nu

Om Mobilabonnemanget.nu

Mobilabonnemanget.nu är en oberoende jämförelsetjänst som riktar sig till både företag och privatpersoner. Målsättningen är att göra det enklare för konsumenter att välja rätt mobilabonnemang till ett bra pris.

Vad händer med brittiska företag och LEI-koder vid Brexit?25.2.2021 14:21:15 CETPressmeddelande

Inom EU används identifieringskoden som kallas för LEI som står för Legal Entity Identifier för att man ska få till proper transaktionsrapportering. Det här är en global kod som sedan januari 2018 är ett måste för juridiska personer som vill handla med värdepapper. Alla stater inom EU har denna lag och så även Storbritannien vilket får många att undra vad som kommer att hända om det blir ett så kallat no-deal Brexit där man inte har någon särskild överenskommelse mellan EU och Storbritannien.

Svenska Eljouren stärker ungdomsidrott i samarbete med Svenska Padelförbundet15.2.2021 13:58:23 CETPressmeddelande

Nu teamar Svenska Eljouren upp som stolt partner till Svenska Padelförbundet. Fokus blir att stärka juniorverksamheten och bistå padelförbundet i arbetet med barn och ungdom. Att ett liv i rörelse gör livet roligare är självklart för Svenska Eljouren – ett expansivt serviceföretag med lokala elektriker i hela Sverige som anpassar sig efter kundernas önskemål och inte tvärtom.