Mobilabonnemanget.nu - Gör det enklare att välja företagsabonnemang

Att hitta det bästa företagsabonnemanget är inte det lättaste alla gånger med tanke på det stora utbudet på marknaden. Mobilabonnemanget.nu har nyligen publicerat en guide med fler tips om hur företagare fattar det mest kvalificerade beslutet.

Att byta mobilabonnemang har aldrig varit enklare än det är idag. Allt du behöver göra är att hitta ett abonnemang som passar ditt företags behov och vanor. Kruxet ligger ofta i att det är svårt att välja då det finns ett otroligt stort utbud av olika operatörer och företagsabonnemang på marknaden. Precis som för vanliga mobilabonnemang så hittas det bästa företagsabonnemanget enklast genom att jämföra olika abonnemang.

Mobilabonnemanget är en jämförelsesida som vill göra det enklare att jämföra abonnemang. Tidigare har sajten publicerat flera guider som riktar sig till privatpersoner, men då det också fanns ett växande behov bland företag att välja rätt företagsabonnemang har de även valt att rikta fokus till detta viktiga område. Det finns nämligen ett par viktiga skillnader mellan företagsabonnemang och vanliga abonnemang.

-       Flera av mobiloperatörerna på marknaden vill inte enbart sälja in ett mobilabonnemang eller telefon till företag och det är här det gäller att vara extra uppmärksam. När du ska teckna ett företagsabonnemang erbjuds du ofta flera olika tilläggstjänster. Det kan till exempel röra sig om ett extra datakort till din surfplatta för att säkerställa att du alltid har internet i denna. Vi har samlat all information om detta på en och samma plats för att det ska bli enklare för företagare att välja rätt abonnemang, säger pressansvarig på Mobilabonnemanget.nu

Om Mobilabonnemanget.nu

Mobilabonnemanget.nu är en oberoende jämförelsetjänst som riktar sig till både företag och privatpersoner. Målsättningen är att göra det enklare för konsumenter att välja rätt mobilabonnemang till ett bra pris.

Investering med appar – här för att stanna!27.4.2021 12:54:02 CEST | Pressmeddelande

Investerings appar är det nya normala inom investerings världen, men också bland privata investerare. De flesta stora banker och investeringskonton ger dig möjligheten att ladda ner deras app för att kunna hålla koll på din portfolie, samt köpa och sälja aktier via mobilen var du än är. Detta har varit en stor förändring i aktiemarknaden, speciellt då unga inblandar sociala medier i aktie spelet.

Unik service ger goda elektrikeromdömen för Svenska Eljouren14.4.2021 07:00:00 CEST | Pressmeddelande

Svenska Eljouren startade som en renodlad eljour men det som gör elbolaget unikt är dess serviceinriktade elektriker som även ger fullt kundfokus för bokade uppdrag. Bland hushållen i Stockholm har tillgängliga och bokningsbara elektriker blivit en succé. Sedan starten i april 2020 har Svenska Eljouren hjälpt över 7000 kunder – med utmärkta omdömen och lysande kundrecensioner som resultat. Receptet är helt enkelt att erbjuda god service!