Tsreklam.se lanserar två nischade hemsidor

Tsreklam.se har under de senaste åren drivit på den digitala utvecklingen inom profilprodukter och har sett en ökning av mer än 400 procent i omsättning. Nu gör profilföretaget en ny satsning och kliver in på två helt nya områden; klasströjor och gåvokort.

Med över 40 års erfarenhet inom tryck- och profilbranschen har tsreklam.se nu lanserat två nya nischade hemsidor på marknaden. Den ena webbplatsen är gåvokort.net som håller fokus på försäljning av unika gåvokort till företag.

Den andra hemsidan är klasströjor.se som säljer klasströjor och avslutningströjor till ungdomar som slutar nionde klass. Kunden får själv bestämma utseendet med egen design, personliga citat, eller välja något av de färdiga tryck som finns.

Digital utveckling och innovation och är två ledord som präglar profilprodukterföretaget tsreklam.se. De vann DI Gasell-priset under 2020 som enda representant för profilbranschen. Med de två nya nischade hemsidorna vill nu tsreklam.se fylla två luckor på marknaden.

-       Vi såg att det fanns ett stort behov av en nytänkande aktör på svenska marknaden som säljer gåvokort med starka varumärken och där mottagarna själva får möjlighet att välja mellan olika varor. Gåvokort är ett koncept som vuxit sig stort under de senaste åren och med vår sajt vill vi göra det smidigare för företag att hitta de perfekta gåvorna åt sina anställda och kunder, säger pressansvarig på tsreklam.se

Gåvokort.net har ett mycket stort och brett utbud av olika typer av gåvokort som exempelvis Jopyful Giftcard, Mannerströms gåvokort, Vinga Giftcard eller Supékort. I vissa gåvokort ingår även en extra gåva, vilket betyder att man får två julgåvor till priset av en.

Om tsreklam.se

tsreklam.se har mer än 40 års erfarenhet av tryck- och profilbranschen. Företaget förfogar över egen produktion vilket gör att de kan säkerställa kvalitetskontroll, vilket är en av deras största styrkor på marknaden.

Kontaktinformation pressansvarig

Namn: Jakob Ragnarsson, Marknadschef på tsreklam.se

E-post: jakob@tsreklam.se

Tre anledningar till varför du ska byta Elbolag regelbundet5.8.2021 11:34:01 CEST | Pressmeddelande

Det finns en stor privatekonomisk fördel med att byta elbolag med jämna mellanrum då det finns mycket pengar att tjäna, särskilt vid hushåll med stor elförbrukning. Detta då du kan använda dig av elbolagens kampanjer som de ofta har för att få in nya kunder. Bara genom att du byter elavtal när du flyttar så för du ett elavtal som är prispressat utefter marknaden då flera elbolag konkurrerar med sina elpriser inom jämförelsetjänsten Elbyte.

Nu kan du köpa elmoped från Evess och komma längre med samma batteri5.8.2021 11:23:04 CEST | Pressmeddelande

Varje batteri till elmopeden kan se ut att vara likadana utifrån. Men det finns både bly batterier samt lithium batterier. Evess har alltid sålt lihtium batterier men utväcklingen går framåt och cellerna blir bättre. När du ville köpa elmoped för första gången fick du din elmoped med 20 Ah lithium batteri. Nu är samma siffra 24 Ah och redan i höst kan det gå upp till 26 Ah. Detta är något många kunder efterfrågar då det just är räckvidden som avhåller de flesta från att köpa elmoped istället för bensin moped. I början kom man 50 km med en Evess elmoped, nu kommer man 60 km. Om räckvidden inte räcker till kan man även köpa till ett extra batteri och då komma hela 120 km. För många är denna siffra nu fullt tillräcklig.