Tsreklam.se lanserar två nischade hemsidor

Tsreklam.se har under de senaste åren drivit på den digitala utvecklingen inom profilprodukter och har sett en ökning av mer än 400 procent i omsättning. Nu gör profilföretaget en ny satsning och kliver in på två helt nya områden; klasströjor och gåvokort.

Med över 40 års erfarenhet inom tryck- och profilbranschen har tsreklam.se nu lanserat två nya nischade hemsidor på marknaden. Den ena webbplatsen är gåvokort.net som håller fokus på försäljning av unika gåvokort till företag.

Den andra hemsidan är klasströjor.se som säljer klasströjor och avslutningströjor till ungdomar som slutar nionde klass. Kunden får själv bestämma utseendet med egen design, personliga citat, eller välja något av de färdiga tryck som finns.

Digital utveckling och innovation och är två ledord som präglar profilprodukterföretaget tsreklam.se. De vann DI Gasell-priset under 2020 som enda representant för profilbranschen. Med de två nya nischade hemsidorna vill nu tsreklam.se fylla två luckor på marknaden.

-       Vi såg att det fanns ett stort behov av en nytänkande aktör på svenska marknaden som säljer gåvokort med starka varumärken och där mottagarna själva får möjlighet att välja mellan olika varor. Gåvokort är ett koncept som vuxit sig stort under de senaste åren och med vår sajt vill vi göra det smidigare för företag att hitta de perfekta gåvorna åt sina anställda och kunder, säger pressansvarig på tsreklam.se

Gåvokort.net har ett mycket stort och brett utbud av olika typer av gåvokort som exempelvis Jopyful Giftcard, Mannerströms gåvokort, Vinga Giftcard eller Supékort. I vissa gåvokort ingår även en extra gåva, vilket betyder att man får två julgåvor till priset av en.

Om tsreklam.se

tsreklam.se har mer än 40 års erfarenhet av tryck- och profilbranschen. Företaget förfogar över egen produktion vilket gör att de kan säkerställa kvalitetskontroll, vilket är en av deras största styrkor på marknaden.

Kontaktinformation pressansvarig

Namn: Jakob Ragnarsson, Marknadschef på tsreklam.se

E-post: jakob@tsreklam.se

Unik service ger goda elektrikeromdömen för Svenska Eljouren14.4.2021 07:00:00 CEST | Pressmeddelande

Svenska Eljouren startade som en renodlad eljour men det som gör elbolaget unikt är dess serviceinriktade elektriker som även ger fullt kundfokus för bokade uppdrag. Bland hushållen i Stockholm har tillgängliga och bokningsbara elektriker blivit en succé. Sedan starten i april 2020 har Svenska Eljouren hjälpt över 7000 kunder – med utmärkta omdömen och lysande kundrecensioner som resultat. Receptet är helt enkelt att erbjuda god service!