Uppdatering - arbetsplatsolycka på Kraftvärmeverket i Katrineholm

De två personer som skadades vid en brand i en bränsletransportör, har efter läkarundersökning nu fått lämna sjukhuset. För frågor kontakta Anna Axelsson, 0150-579 30 anna.axelsson@tekniskaverken.se

Tekniska verken är en del av 240 000 privat- och företagskunders vardag och vi levererar tjänster som gör livet enklare. Vi erbjuder elnät, belysning, vatten, fjärrvärme, fjärrkyla, hantering av avfall, bredband, biogas, effektiva energilösningar och elhandel. Vår vision är att bygga världens mest resurseffektiva region och tillsammans med våra kunder är vi på rätt väg. Välkommen att läsa mer på tekniskaverken.se

Tekniska verken i Linköping AB (publ) Box 1500 581 15 Linköping Besöksadress: Brogatan 1 Presskontakt: 013-20 91 40 Växel: 013-20 80 00 info@tekniskaverken.se tekniskaverken.se tekniskaverken.se/om-oss/press/