Ursäkta-podden har designat årets Halebop-mössa

Nu är årets Halebop-mössa äntligen här! I år har mössan designats av inga mindre än Halebop-vännerna Edvin Törnblom och Johanna Nordström – den välkända duon från en av Sveriges största podcasts Ursäkta. Mössan släpps på halebop.se den 25 januari.

Ursäkta-mössan, designad av Edvin Törnblom och Johanna Nordström.

– Som alla Halebop-vänner vet så släpper vi varje år vinterns snyggaste mössa och i år är såklart inget undantag. Den här gången står våra absoluta favoritpoddare – Edvin och Johanna – för designen. Så himla ballt tycker vi. Så vad väntar du på? Haffa ditt ex nu, säger Nicklas Stuxgren, Head of Halebop.

Äntligen är Halebop-mössan här igen. Nytt för i år är att man samarbetat med Halebop-vännerna Edvin Törnblom och Johanna Nordström från den välkända podcasten Ursäkta. Duon har designat en blå-rosa ”Ursäkta-mössa” som från den 25 januari finns att köpa på halebop.se. Mössan kostar 179 kronor och kan eventuellt komma att ge oväntade fördelar under året.

Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeyapr.se, 070-335 90 70

Ursäkta-mössan, designad av Edvin Törnblom och Johanna Nordström.

Halebop lanserar världens solklaraste abonnemang med Cartierlunettes23.5.2022 06:30:00 CEST | Pressmeddelande

Inför sommaren har Halebop teamat upp med den världskända glasögonhandlaren Cartierlunettes för att kunna erbjuda Världens solklaraste abonnemang som ett Limited Drop. För att lyckas skaffa det gäller det att vara snabb när de släpps den 25 maj på halebop.se. Vid köp av en Samsung Galaxy Flip3 med 50 GB, ihop med ett abonnemang, får några väldigt lyckliga nämligen ett par exklusiva glasögon från Cartierlunettes i begränsad upplaga på köpet till ett värde av 11 900 kronor.