Vinter hos IKEA

På IKEA vill vi inspirera till en vintersäsong som tar vara på de små stunderna som får oss att må bra. Hos oss hittar du allt för en stämningsfull säsong – oavsett om du vill umgås, baka, pyssla eller njuta av en lugn stund med en bok.

VINTER 2020

Duka fint med fat och glas som hör vintern till, och som passar året om.
Med glasdekorationer av olika slag och kanske en ljusslinga klär du din gran. Välj mellan en gran i avskalad stil i bambu, en konstgjord gran med minst 30 procent plast från förnybara källor, en stilren gran på väggen – eller en riktig gran.
Med snören, etiketter och dekorationer gör du dina gåvor mer personliga. I presentkollektionen VINTER 2020 finns allt du behöver – mixa, matcha och släpp loss din kreativitet.

STRÅLA har en stjärna för varje fönster – större, mindre, vita, gröna och röda, enkla och dubbla.

VINTERSAGA erbjuder en rad godsaker: färdiggräddade modellpepparkakshushus och pepparkakor av olika slag – ät dem som de är eller dekorera med kristyr och godis och häng upp. Bjud in dina nära och kära till glöggkalas var de än är! Kan de inte vara med på plats, bjud in digitalt och skicka ett fint paket med glögg, kolor och pepparkakor.

Säljstart: Julbutikerna på IKEA varuhusen öppnar i början på oktober 2020 och
julsortimentet finns även tillgängligt på IKEA.se.

Säljstart: Oktober 2020

Ladda ner högupplösta bilder: Bildbanken
Läs mer: Pressmaterial (Pdf)

Kalendarium:

September 2020  RÅVAROR kollektion  Pressmeddelande Bildbank