Anton Hagman i Bingolotto

Redan som tolvåring gjorde Anton dundersuccé på YouTube där hans videos har visats hundratusentals gånger. Idag är han en fullfjädrad artist, som har framtiden för sig. Den 27 september, kl. 18.00 i TV4, äntrar han BingoLottos scen!

Kaiak och Maia Hirasawa i Bingolotto3.10.2020 19:59:19 CESTPressmeddelande

På söndag gästas Bingolotto av bandet KAIAK som består av Emil Gullhamn och Marcos Ubeda. Båda två har varit artister, musiker och låtskrivare under många år och synts i program som ”Melodifestivalen”, ”Så Ska Det Låta” och ”Doobidoo”. Med sig har de även popikonen Maia Hirasawa som de samarbetar med i deras senaste låt som de kommer framföra i Bingolotto. Låten som är en duett heter ”This is just life” och släpptes i början av september. Söndagen den 4 oktober 2020, kl. 18.00 i TV4