Bowlinghallens kontrakt förnyat på Söderhöjden i Jakobsberg.

Den 23 april förnyades Bowling Bulls kontrakt på lokalen på Söderhöjden. Det innebär att Emil Sawma kommer att fortsätta driva bowlingverksamhet där även framöver.

Den 23 april förnyades Bowling Bulls kontrakt på lokalen på Söderhöjden. Det innebär att  bowlinghallens ägare Emil Sawma kommer att fortsätta driva bowlingverksamhet där även framöver.

Det nya kontraktet är på åtta år.

- Jag är glad att vi kunnat nå en överenskommelse med Bowling Bull, säger Björn Lindforss, Järfällahus styrelseordförande. Vi är angelägna om att verksamheten, som samlar bland annat äldre och paraidrottare, ska kunna fortsätta även under kommande år. Nu har vi försäkrat oss om att det blir möjligt.

Har du frågor, kontakta styrelseordförande Björn Lindforss (M) på tel 072-309 04 48 eller bjorn.lindforss@jarfalla.se.