Cecilia Vennersten i BingoLotto

I år är det 25 år sedan Cecilia Vennersten slog igenom med dunderhiten ”Det vackraste”. Låten som blivit oerhört mycket spelad på bröllop och dop och som inbringade en Grammis för Årets låt 1995. På söndag ser vi henne i BingoLotto

Sedan genombrottet har Cecilia varit en flitigt anlitad sångerska i Sverige och framförallt i Norge där hon har jobbat väldigt mycket de senaste 10 åren. Hösten och vintern 2020 gjorde hon över 60 konserter i vårt västra grannland. Bland annat en julturné ihop med Ole Edvard Antonsen, en av världens största, nutida  trumpetare

Söndagen den 19 april 2020, kl. 18.00 i TV4

”Jag tänker inte alls gå hem” BingoLotto i TV4 med Casper och Agneta hela sommaren23.3.2021 12:00:00 CET | Pressmeddelande

”Jag tänker inte alls gå hem” BingoLotto med Casper och Agneta hela sommaren 30 år ska givetvis firas. Bland annat med direktsänd Midsommarbingo 25 juni och BingoLotto sommaren lång. Lotta Engberg och Stefan Odelberg tar med blomster i håret med oss på allt som den svenska midsommartraditionen bjuder. Casper Janebrink och Agneta Sjödin ser därefter till att hålla vår underbara och efterlängtade årstid levande i bästa västkustmiljö.