Dansbandsspecial i Bingolotto med Donnez, Voize och Pia Pihlgrens

På söndag blir det dansband för hela slanten i Bingolotto. Programmet gästas av Donnez, Voize och Pia Pihlgrens. Söndag 12 juni kl 18.00 i TV4

Donnez

I över 20 år har de spridit dansbandsglädje på såväl födelsedagsfester som stora dansbandsevent. Med en enorm kärlek till sin publik är Donnez att beakta som ett av Sveriges mest omtyckta dansband. Den 12 juni gästar de BingoLotto!

Voize

Från Diggiloo till Dansbandsveckan i Malung! Voize har under de senaste 10 åren förgyllt såväl dansbanor som livescener i hela landet. Den 12 juni kommer Voize till BingoLotto!

Pia Pihlgrens

Med tre ledsagare och ett helt eget sound har Pia Pihlgrens levererat dansmusik av högsta kvalitét sedan början av 90-talet! På söndag den 12 juni äntrar bandet scenen i BingoLotto!

Läs mer om Donnez här:

Läs mer om Voize här:

Läs mer om Pia Pihlgrens här:

Malena Ernman & Philip Jalmelid i Bingolotto12.5.2022 17:04:09 CEST | Pressmeddelande

Med sina enastående röster har både Malena Ernman och Philip Jalmelid en förmåga att fullständigt trollbinda sin publik. Malena är sedan länge etablerad som en av Operasveriges största stjärnor, medan Philip ständigt briljerar i de största av succémusikaler. I sommar är Malena och Philip aktuella med finalföreställningarna av den hyllade uppsättningen ”Så som i Himmelen”. Den 15 maj gästar de BingoLotto!