Emil Assergård i Bingoloto

Musikern och låtskrivaren Emil Assergård kommer till BingoLottos studio den 7 april. Han har fått fem guldskivor och sålt Platina med flera av sina singlar. Nu ser vi fram emot vad han kommer att bjuda oss på denna magiska afton. Vikarierande programledare för Rickard Olsson denna kvällen är Stefan Odelberg

Emil föddes 1991 i Undrom i Västernorrland är en svensk låtskrivare och musiker som skördat stora framgångar sedan han släppte sin debutskiva Rakt från hjärtat våren 2013. Han har bland annat fått sex guldskivor, tre platinaskivor och dessutom två dubbel platina. Idag är Emil en av Sveriges största artister när det kommer till Streaming och hans låt All in var den 8:e mest streamade låten på Svenska under 2016.

Emil, som just nu är på turné, kommer äntligen till BingoLotto den 7 april 2019, kl. 18.00 i TV4.

Apollo i nytt samarbete med Bingolotto – för föreningslivet3.12.2019 10:00:00 CETPressmeddelande

I söndags, 1 december 2019 inleddes Apollos nya samarbete med Bingolotto och Folkspel, detta som ett led i Apollos satsningar på aktivitet, träning och sport. Apollo är idag med varumärket Apollo Sports Nordens största arrangör av sport- och träningsresor. Bingolotto och Folkspel har i sin tur ett grundläggande syfte att generera pengar till Sveriges föreningsliv och det är ur dessa synergier det nya samarbetet vuxit fram.

Top Cats I BingoLotto24.10.2019 15:50:17 CESTPressmeddelande

I en genre där spelglädje utgör den innersta kärnan, uppvisar dessa unga värmlänningar idealet. Med fyndig komik, outtröttlig energi och precisa luftsparkar pumpar man syrerikt blod in i rockabilly-traditionen. Med stor musikalitet förenar Top Cats en melodiös popkänsla med klassisk rock’n’roll och rockabilly. Den medryckande effekten av denna kombination får du möjlighet att uppleva då bandet gästar BingoLotto den 27/10, kl 18 i TV4. Slå en dubbelknut på dansskorna och sjung upp, noga och väl, för nu blir det fart och fläkt!