Green Drinks på Lejonfastigheter – Affärsetik och hållbara affärer

Vad är korruption och hur ska vi agera i gråzonerna? Hur kan vi arbeta med hållbara affärer i bygg- och fastighetsbranschen? Kom och lyssna på ett intressant föredrag, ställ frågor och diskutera med en av Sveriges främsta experter inom området, Natali Phalén.

Föredrag av Natali Phalén, generalsekreterare på Institutet mot mutor

Natali Phalén har erfarenhet från utredningar för företag och organisationer där det har förekommit misstankar om mutbrott. Natali Phalén var tidigare verksam som advokat med särskilt fokus på antikorruption och offentlig upphandling.

Stort intresse

Vi vill genom den här träffen på Green Drinks erbjuda våra leverantörer och näringslivet i Linköping ett tillfälle till diskussion och nya insikter om antikorruption. Det är många som har anmält sig och som ser detta som ett prioriterat ämne som man vill lära sig mer om.

Välkommen!

Dag: Torsdagen den 26 april
Klockan: 11.00-12.00
Plats: Restaurang Stångs Magasin, Södra Stånggatan 1, Linköping

Kontakt
Maria Widfeldt, chef hållbarhet och inköp, Lejonfastigheter. Telefon 013-29 47 79.

Green Drinks är ett enkelt sätt att mötas kring några av vår tids viktigaste frågor – om hållbar utveckling. Green Drinks är ett globalt koncept öppet för alla med intresse och nyfikenhet inför dessa frågor. Här ges tillfälle att under informella former träffas och diskutera aktuella utmaningar och möjligheter.

Box 1943, Industrigatan 5

Lejonfastigheter AB äger, förvaltar och utvecklar miljöer för offentliga verksamheter i Linköpings kommun. Vi ansvarar för 280 fastigheter som rymmer utbildning, omsorg, kultur och sport.