Halebop har Sveriges nöjdaste kunder – för tionde året
– Att vinna SKI tio gånger på tolv år är ett kvitto på att allt vårt arbete med att verkligen lyssna på kunderna och sedan åtgärda eventuella problem i ett raskt tempo fungerar. Det är tack vare våra kunders feedback som vi hela tiden blir bättre, och vi är nog ganska bra på att visa att vi uppskattar deras synpunkter. Vi är så klart otroligt stolta över utmärkelsen eftersom det är kundernas egna betyg, säger Johanna Sahlman, chef på Halebop.
Under det senaste året har Halebop genomfört en omorganisation för att ytterligare höja servicenivån och stärka kundupplevelsen. Inför nästa år står befintliga kunder högst upp på prio-listan, i allt från produkter till relationsbyggande aktiviteter.
– Alla som jobbar på Halebop bryr sig om kunderna på riktigt, det är inte bara nåt som står i en Powerpoint. Vi läser alla feedbackmejl och tar ofta kontakt med kunder för att förstå mer om deras önskemål eller problem. Ibland bjuder vi på glass eller extra gig som tack för hjälpen. Det krävs egentligen ganska lite för att överträffa kundens förväntningar i vår bransch, man kommer långt med vanlig hederlig omtanke och medmänsklighet, fortsätter Johanna Sahlman.
Fokus framöver kommer fortsatt att ligga på en ännu mer skräddarsydd kundresa och att forma varumärket Halebop tillsammans med kunderna, i allt från vilka marknadsföringsinsatser som görs till hur tjänsterna borde fungera.
För mer information, kontakta:
Johanna Sahlman, Head of Halebop, johanna.sahlman@halebop.se, 072-540 66 60
Kontakter
Pressavdelning
Om du är journalist eller har frågor rörande press och media hänvisar vi till pressavdelningen via telefon.
Bilder
Om
Halebop är ett varumärke inom TeliaCompany. Vi är en av de största mobiloperatörerna på Svenska marknaden och använder Telias nät för våra tjänster.
Följ Halebop
Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.
Senaste pressmeddelandena från Halebop
Svenskarnas prio när kontot gapar tomt – det gör vi oss helst av med20.3.2024 08:50:11 CET | Pressmeddelande
Telefonen toppar listan över vad svenskarna kan tänka sig göra sig av med för att få ett extra tillskott till privatekonomin. Samtidigt är det bara fem av 100 svenskar som faktiskt bytt in sina gamla mobiler det senaste året, visar en ny undersökning från Halebop.
Halebop och Samsung Nordics bjuder in till kryptisk tävling – knäck koden och vinn mobil18.1.2024 15:02:48 CET | Pressmeddelande
There is a new Samsung in town. Den 17 januari släpptes den nya Samsung Galaxy S24-trion för världen att se första gången. I helgen lanserar Halebop, tillsammans med Samsung Nordics, en tävling där svenskarna kan vinna nya Samsung Galaxy S24 Ultra genom att knäcka koden. Tävlingen går live fredag den 19 januari kl. 12.00 på halebop.se/unlock och i Mall of Scandinavia.
Var tredje svensk vill ringa nära och kära mer – telefonsamtalet den perfekta julklappen14.12.2023 07:03:00 CET | Pressmeddelande
4 av 10 svenskar önskar att de ringde någon i deras närhet oftare i stället för att använda sms eller annan textkonversation. Samtidigt toppar föräldrar listan över vilka svenskarna ringer mest. Framför allt bland kvinnor och yngre personer. Det visar Samtalsrapporten, en rapport om svenskarnas telefonvanor utgiven av Halebop.
Varannan person stör sig på telefonsamtalen i det offentliga rummet19.10.2023 07:03:00 CEST | Pressmeddelande
Trängsel, förseningar och inte minst högljudda telefonsamtal i kollektivtrafiken är vardag för många. Samtalsrapporten, framtagen av Halebop, har tittat närmre på svenskarnas mobilvanor och hittat att drygt varannan person stör sig på telefonsamtal i det offentliga rummet. Detta samtidigt som samma rapport visar att telefonsamtalet har positiva effekter på människans välmående.
Halebop botar Sveriges telefonskräck – 5 tips från psykologer24.8.2023 07:03:00 CEST | Pressmeddelande
Nästan varannan person, 48 procent, mellan 18–29 år känner obehag för att ringa och/eller svara i telefon. Telefonskräcken är ett faktum och kan vara riktigt jobbig. I Samtalsrapporten analyserar psykologerna Björn Hedensjö och Angela Ahola fenomenet telefonskräck – och delar med sig av fem steg för att bli av med skräcken.
I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.
Besök vårt pressrum