Halebop

Halebop har Sveriges nöjdaste kunder – för tionde året

Dela
För tionde gången står nu Halebop som vinnare i Svenskt kvalitetsindex (SKI) årliga undersökning, vilket är fler än någon annan operatör på marknaden. Det vinnande receptet består bland annat av överraskningar och omtanke.

– Att vinna SKI tio gånger på tolv år är ett kvitto på att allt vårt arbete med att verkligen lyssna på kunderna och sedan åtgärda eventuella problem i ett raskt tempo fungerar. Det är tack vare våra kunders feedback som vi hela tiden blir bättre, och vi är nog ganska bra på att visa att vi uppskattar deras synpunkter. Vi är så klart otroligt stolta över utmärkelsen eftersom det är kundernas egna betyg, säger Johanna Sahlman, chef på Halebop.

Under det senaste året har Halebop genomfört en omorganisation för att ytterligare höja servicenivån och stärka kundupplevelsen. Inför nästa år står befintliga kunder högst upp på prio-listan, i allt från produkter till relationsbyggande aktiviteter.

­– Alla som jobbar på Halebop bryr sig om kunderna på riktigt, det är inte bara nåt som står i en Powerpoint. Vi läser alla feedbackmejl och tar ofta kontakt med kunder för att förstå mer om deras önskemål eller problem. Ibland bjuder vi på glass eller extra gig som tack för hjälpen. Det krävs egentligen ganska lite för att överträffa kundens förväntningar i vår bransch, man kommer långt med vanlig hederlig omtanke och medmänsklighet, fortsätter Johanna Sahlman.

Fokus framöver kommer fortsatt att ligga på en ännu mer skräddarsydd kundresa och att forma varumärket Halebop tillsammans med kunderna, i allt från vilka marknadsföringsinsatser som görs till hur tjänsterna borde fungera.

För mer information, kontakta:
Johanna Sahlman, Head of Halebop, johanna.sahlman@halebop.se, 072-540 66 60

Kontakter

Pressavdelning

Om du är journalist eller har frågor rörande press och media hänvisar vi till pressavdelningen via telefon.

Tel:+46 (0)771-77 58 30

Bilder

Om

Halebop
Halebop
Stjärntorget 1
16979 Solna

http://www.halebop.se

Halebop är ett varumärke inom TeliaCompany. Vi är en av de största mobiloperatörerna på Svenska marknaden och använder Telias nät för våra tjänster.

 

Följ Halebop

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Halebop

Halebop och Samsung Nordics bjuder in till kryptisk tävling – knäck koden och vinn mobil18.1.2024 15:02:48 CET | Pressmeddelande

There is a new Samsung in town. Den 17 januari släpptes den nya Samsung Galaxy S24-trion för världen att se första gången. I helgen lanserar Halebop, tillsammans med Samsung Nordics, en tävling där svenskarna kan vinna nya Samsung Galaxy S24 Ultra genom att knäcka koden. Tävlingen går live fredag den 19 januari kl. 12.00 på halebop.se/unlock och i Mall of Scandinavia.

Varannan person stör sig på telefonsamtalen i det offentliga rummet19.10.2023 07:03:00 CEST | Pressmeddelande

Trängsel, förseningar och inte minst högljudda telefonsamtal i kollektivtrafiken är vardag för många. Samtalsrapporten, framtagen av Halebop, har tittat närmre på svenskarnas mobilvanor och hittat att drygt varannan person stör sig på telefonsamtal i det offentliga rummet. Detta samtidigt som samma rapport visar att telefonsamtalet har positiva effekter på människans välmående.

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye