Halebop utmanar med Mystery Box

Vågar du köpa Halebops gåtfulla Mystery Box? Nu utmanar Halebop sina kunder att för-köpa höstens hemligaste drop! Från och med idag, den 26 september kl. 09.00 kommer det gå att beställa Mystery Boxen på halebop.se.

Trots beställning redan den 26 september kommer den nyfikne få vänta till mitten av oktober. Då levereras boxen till de modiga själar som vågar sig på denna dare. Det finns endast ett begränsat antal Mystery Boxar så det är först till kvarn som gäller.

– Vi vet redan att vi har Sveriges nöjdaste kunder. Med den här utmaningen tänkte vi ta reda på om de även är Sveriges modigaste. Förhoppningsvis väcker Mystery Boxen intresse och nyfikenhet. Vi får väl se vilka som vågar klicka hem detta mystiska och inte minst maxade mysterium, säger Sophie Lokko, marknadschef på Halebop.

Mystery Boxen hittar den nyfikne på halebop.se och leveransen sker på ett exklusivt sätt efter kundens önskemål i mitten av oktober, beroende på var kunden befinner sig. Halebop vill inte ge några detaljer kring innehållet i boxen men säger att det rör sig om något riktigt stort.

– Jag kan inte säga mer än att det rör sig om något riktigt stort och vi på Halebop är stolta över att kunna erbjuda våra kunder en sån här deal, avslutar Sophie Lokko.

Maria Hazard, vd Obeya, maria.hazard@obeyapr.se, 070-355 90 70

Maria Hazard, vd Obeya, maria.hazard@obeyapr.se, 070-355 90 70

Bli OP – Arkadspel på köpet i höst med Halebops Limited Drop27.9.2022 07:00:00 CEST | Pressmeddelande

Lagom till lägre temperaturer med hemmakvällar med kompisar presenterar Halebop ”The World’s Most Playful Subscription”. Tillsammans med Arcade Dreams har Halebop tagit fram ett exklusivt arkadspel för att du ska kunna bli OP, over powered. De första som köper en Samsung Galaxy S22 Ultra, 20 GB, den 29 september klockan 11.00 på halebop.se, får också arkadspelet. Dealen är värd cirka 30 000 kronor.