Isaac & The Soul Company I Bingolotto

På söndag bjuder Rickard Olsson in Isaac and the soul company till BingoLotto.

Isaac & The Soul Company är bandet som genom sina spektakulära och energifyllda konserter spelat till sig en hängiven publik som växer för varje år.

Bandet släppte, dessa juletider till ära, nyligen singeln ”Finally Christmas”- en nyskriven låt som flörtar med den old school-soul som de älskar. Med på singeln har de även fantastiska Hebbe Sisters och tillsammans skapar de äkta julglädje!

På söndag gästar de Bingolotto.

Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson.

John Lundvik i BingoLotto15.1.2019 11:43Pressmeddelande

På söndag bjuder programledare Rickard Olsson in artisten och låtskrivaren John Lundvik till BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund. Artisten, sångaren och låtskrivaren John Lundvik fick han sitt stora genombrott 2010 efter att tillsammans med Jörgen Elofsson skrivit Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllopsgåva "When You Tell The World You're Mine". Låten framfördes av Björn Skifs och Agnes och kom att nå stora framgångar på Svensktoppen. John är aktuell med bidraget Too late for love i Melodifestivalen 2019. Rickard Olsson är kvällens programledare och BingoLottos husband leds av Mattias Bylund. BingoLotto – Söndag 20 januari kl. 18 i TV4.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201823.12.2018 20:03Pressmeddelande

Bästa Uppesittaren sedan år 2000 och tredje bästa någonsin. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 52 miljoner kronor till svenskt föreningsliv så att barn, unga och alla andra kan få vara en del av en meningsfylld fritid och få känna gemenskap och trygghet! Och detta på en enda kväll. Andra spelbolag marknadsför brett att man bidrar med mindre pengar än så på hela året och då är det kanske lätt att glömma bort föreningarnas egna spelbolag Folkspel som bidrar med hela 170 miljoner kronor senaste året där det som bäst behövs.