Klara Hammarström i BingoLotto

Klara Hammarström är den tidigare tävlingsryttarinnan som sadlat om till popartist. Nu gör hon sin debut i BingoLotto den 22 september!

I hästvärlden är Klara Hammarström ett namn som de flesta känner igen. Klara har tävlat inom både hoppning och fälttävlan och har vunnit både SM, NM och tagit brons i EM.

Vid sidan av hästarna är det musiken som är Klaras stora passion. Det har tidigare yttrat sig då hon många gånger sjungit på invigningar av större hästevenemang. Men nu har hon tagit steget längre och i juni 2019 släppte hon sin debutsingel "Break Up Song" som hon skrivit tillsammans med David Lindgren-Zacharias, Isa Molin och Emmanuel Gabrielsson.

Den 13e september släppte hon låten "You Should Know Me Better" som är skriven tillsammans med Josefine Glenmark, Gavin Jones, Joel Eriksson och David Franzén.

Och efter det debuterar Klara Hammarström i BingoLotto den 22 september 2019 klockan 18.00.

Apollo i nytt samarbete med Bingolotto – för föreningslivet3.12.2019 10:00:00 CETPressmeddelande

I söndags, 1 december 2019 inleddes Apollos nya samarbete med Bingolotto och Folkspel, detta som ett led i Apollos satsningar på aktivitet, träning och sport. Apollo är idag med varumärket Apollo Sports Nordens största arrangör av sport- och träningsresor. Bingolotto och Folkspel har i sin tur ett grundläggande syfte att generera pengar till Sveriges föreningsliv och det är ur dessa synergier det nya samarbetet vuxit fram.

Top Cats I BingoLotto24.10.2019 15:50:17 CESTPressmeddelande

I en genre där spelglädje utgör den innersta kärnan, uppvisar dessa unga värmlänningar idealet. Med fyndig komik, outtröttlig energi och precisa luftsparkar pumpar man syrerikt blod in i rockabilly-traditionen. Med stor musikalitet förenar Top Cats en melodiös popkänsla med klassisk rock’n’roll och rockabilly. Den medryckande effekten av denna kombination får du möjlighet att uppleva då bandet gästar BingoLotto den 27/10, kl 18 i TV4. Slå en dubbelknut på dansskorna och sjung upp, noga och väl, för nu blir det fart och fläkt!