Lagom till midsommar: Nu kommer Lidls fjärde kollektion med Heidi Klum

Lidl och Heidi Klum inviger sommarsäsongen med den fjärde kollektionen i samarbetet ”Esmara by Heidi Klum“ - #LETSLOVESUMMER. Det är somriga plagg i bohemstil med lösa luftiga snitt, färgglada mönster och lekfulla detaljer med många kombinationsmöjligheter till typiskt bra Lidl-priser. Perfekt till midsommardansen.
Heidi Klum #esmara #letslovesummer

Som en del av "Lidl Fashion Week" lanserar Heidi Klum och Lidl nu den fjärde kollektionen ”Esmara by Heidi Klum” - #LETSLOVESUMMER. Med ljusa tyger, snygga mönster, fransar, pom-poms och orientaliska detaljer, utstrålar kollektionen en härlig sommarkänsla. För den trendmedvetna kvinnan erbjuds luftiga maxi-klänningar, shorts, mönstrade skjortor, platta sandaler och möjligheter att mixa plaggen till en egen stil.

- Bohemstilen är en av de stora modetrenderna i sommar och med vår nya kollektion kan vi erbjuda
både kvinnor och barn mode till riktigt bra priser, säger Bella Goldman, Marknads- och Kommunikationsdirektör Lidl Sverige.

Från och med måndagen den 18/6 kommer kollektionen finnas tillgänglig i Lidl-butikerna. Förutom skor i storlekarna 36–41 och damkläder i storlekarna 36–44, finns också kläder för barn i storlekarna 86–116. Plaggen i kollektionen kostar mellan 69,90 och 299 kronor.

Kollektionen är den fjärde i samarbetet mellan Lidl och Heidi Klum och utgör en del av livsmedelskedjans breda textilsortiment. På återkommande basis har Lidl alltifrån barn- och babykläder, underkläder och sängkläder till träningsplagg och festkläder. Alla plagg är märka med certifieringen ”Trygg textil” och flertalet är ekologiskt tillverkade.

Heidi Klum #esmara #letslovesummer