Limited edition-kaffe med Halebop x Kersh Kaffe

Nu släpper Halebop eget kaffe i exklusivt samarbete med kafferosteriet Kersh Kaffe. Kaffet är en del av Halebops Limited Drop ‘’The Grinding Beans Pack’’ som släpps torsdag den 11 mars.

Tillsammans med populära Kersh Kaffe släpper Halebop nu det limiterade droppet The Grinding Beans Pack. I paketet ingår Halebop Blend, ett mustigt kaffe med eleganta toner gjort på noga utvalda bönor, tillsammans med ett anteckningsblock och penna.

– Det är redan händelselösa och trista tider som det är, så det sista folk förtjänar är äckligt kaffe. Vi har därför dragit vårt strå i stacken och tag fram världens godaste kaffeblandning* till folket. Kaffet är gjort på premiumbönor tillsammans med vårt favoritrosteri och smakar som en varm kram, berättar Johanna Sahlman, Head of Halebop.

Branschinnovatören Kersh Kaffe jobbar med noga utvalda bönor av hög kvalitet, där kaffeblandningen Halebop Blend inte har varit ett undantag. Kaffet har eleganta toner med en hint av rå kakao och stenfrukt i eftersmaken. Du kan dricka den med eller utan mjölk och den funkar för både finsmakaren och den mindre bevandrade kaffedrickaren.

­– Vi är glada över att samarbeta med Halebop då de delar vår vision kring historia, hantverk och kunskap. Vi båda utmanar normer och vill erbjuda våra användare en bättre upplevelse. Det var grunden när vi tog fram Halebop Blend, en mustig kaffeblandning som är gjord på premiumbönor, berättar Aadel Kersh, ägare av Kersh Kaffe.

I droppet ingår en Samsung Galaxy S21 Ultra 5G, ett 15 GB-abonnemang, ett kilo Halebop Blend, ett anteckningsblock och en penna. Dealen kostar 699 kronor med en bindningstid på 24 månader och släpps i bara 50 exemplar den 11 mars kl. 10.00. Gäller så långt lagret räcker.

Läs mer på halebop.se.

*enligt oss själva. Vi är rätt partiska.

Canan Yasar, presskontakt Halebop, canan.yasar@obeyapr.se, 070-338 07 48