Linda Bengtzing i Bingolotto

Hon är pop- och schlagerdrottningen som, med en unik energi och scennärvaro, har bistått svenska folket med otaliga dansanta melodier och allsångsvänliga sånger. Den 27 september, kl. 18.00 i TV4, äntrar Linda Bengtzing scenen i BingoLotto!

Kaiak och Maia Hirasawa i Bingolotto3.10.2020 19:59:19 CESTPressmeddelande

På söndag gästas Bingolotto av bandet KAIAK som består av Emil Gullhamn och Marcos Ubeda. Båda två har varit artister, musiker och låtskrivare under många år och synts i program som ”Melodifestivalen”, ”Så Ska Det Låta” och ”Doobidoo”. Med sig har de även popikonen Maia Hirasawa som de samarbetar med i deras senaste låt som de kommer framföra i Bingolotto. Låten som är en duett heter ”This is just life” och släpptes i början av september. Söndagen den 4 oktober 2020, kl. 18.00 i TV4