Linda Bengtzing i Bingolotto

Schlager- och popdrottningen Linda Bengtzing kan man alltid lita på när det kommer till show! Efter genombrottet för över 15 år sedan har hon levererat otaliga danshits och tävlat i Melodifesitvalen åtta gånger – ständigt med en oumbärlig scennärvaro. Den 10 april gästar Linda BingoLotto!

Foto:Karin Törnblom

Foto:Karin Törnblom

Malena Ernman & Philip Jalmelid i Bingolotto12.5.2022 17:04:09 CEST | Pressmeddelande

Med sina enastående röster har både Malena Ernman och Philip Jalmelid en förmåga att fullständigt trollbinda sin publik. Malena är sedan länge etablerad som en av Operasveriges största stjärnor, medan Philip ständigt briljerar i de största av succémusikaler. I sommar är Malena och Philip aktuella med finalföreställningarna av den hyllade uppsättningen ”Så som i Himmelen”. Den 15 maj gästar de BingoLotto!