Miljoner under ytan!

På söndag bjuder Lotta Engberg in Uno Svenningson till BingoLotto, nyligen aktuell i TV4-succén Så ska det låta och mannen bakom till låtar som Under ytan och I en annan del av världen. Husbandet leds av Mattias Bylund.

Svenningsson i BingoLotto

Uno Svenningsson är en av Sveriges populäraste och mest framgångsrika artister och har precis varit aktuell i Så mycket bättre i TV4. Under åren 1982-1993 var han sångare i bandet Freda' med hitlåtar som Vindarna och Det som gör mig lycklig. Han blev därefter soloartist och slog igenom på allvar redan med första skivan Uno och singeln Under ytan.

Mattias Bylund leder husbandet och Lotta Engberg är programledare.

BingoLotto – Söndag 4 februari kl. 18 i TV4.