Nanne Grönvall & Lina Hedlund i Bingolotto

Schlagerdrottningarna Nanne Grönvall och Lina Hedlund vet onekligen hur man bjuder på show. Med varsin dunderkarriär och en uppsjö av medverkanden i Melodifestivalen i ryggen sammanstrålar stjärnorna nu för att släppa den gemensamma singeln ”MeloDrama Queen”. Den 1 maj äntrar Nanne och Lina scenen under BingoLottos Bingofest!

Malena Ernman & Philip Jalmelid i Bingolotto12.5.2022 17:04:09 CEST | Pressmeddelande

Med sina enastående röster har både Malena Ernman och Philip Jalmelid en förmåga att fullständigt trollbinda sin publik. Malena är sedan länge etablerad som en av Operasveriges största stjärnor, medan Philip ständigt briljerar i de största av succémusikaler. I sommar är Malena och Philip aktuella med finalföreställningarna av den hyllade uppsättningen ”Så som i Himmelen”. Den 15 maj gästar de BingoLotto!