Schibsted

Schibsted Brand Studio tar storslam i Native Advertising Awards

Dela
Igår gick den globala galan Native Advertising Awards av stapeln. I stenhård konkurrens kammande Schibsted Brand Studio hem hela fyra priser, var av guld i den mest prestigefyllda kategorin "Native Advertising Agency/Studio of the Year", samt i "Best Use of Text".
Josefine Kvarnström och Schibsted Brand Studio tar hela fyra priser under årets Native Advertising Awards, därav guld i prestigefyllda kategorin Native Advertising Agency/Studio of the Year.
Josefine Kvarnström och Schibsted Brand Studio tar hela fyra priser under årets Native Advertising Awards, därav guld i prestigefyllda kategorin Native Advertising Agency/Studio of the Year.

I kategorin Native Advertising Agency/Studio of the Year hyllas Schibsted Brand Studio för sitt skräddarsydda och insiktsbaserade arbete med följande motivering:

“Schibsted Brand Studio fortsätter att befästa sin position som en av de bästa native studios i branschen. Det är imponerande hur de fortsätter arbetet med att förbättra sina produkter och tjänster, samt hur de implementerar ett mer skräddarsytt arbetssätt där de integrerar digitala insikter och distributionskanaler för att ta fram en 360-lösning för sina klienter.” 

I kategorin Best Use of Text tar man även här hem segern för kampanjen “När Staden Tystnar”, som även tidigare belönats som Årets kampanj av TU. Vidare vinner Josefine Kvarnström, Director of Schibsted Brand Studio, silver i kategorin Native Advertising Marketer of the Year. I kategorin Best Design tar Schibsted Brand Studio hem bronset för sin kampanj “A Million More” med Volvo Cars. 

Josefine Kvarnström, Director of Schibsted Brand Studio, gläds åt priserna: 

– Efter ett speciellt år är jag otroligt stolt över hela teamet som alla varit delaktiga i dessa vinster. Under 2020 har vi jobbat stenhårt med att ta fram insiktsbaserade och skräddarsydda lösningar åt våra kunder, och gårdagens priser motiverar oss att fortsätta utvecklas under 2021, säger Josefine Kvarnström. 

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Josefine Kvarnström, Head of Tailor Made Solution & Director of Schibsted Brand Studio. Tel: 073-999 78 56. E-post: josefine.kvarnstrom@schibsted.com 

Nyckelord

Kontakter

Bilder

Josefine Kvarnström och Schibsted Brand Studio tar hela fyra priser under årets Native Advertising Awards, därav guld i prestigefyllda kategorin Native Advertising Agency/Studio of the Year.
Josefine Kvarnström och Schibsted Brand Studio tar hela fyra priser under årets Native Advertising Awards, därav guld i prestigefyllda kategorin Native Advertising Agency/Studio of the Year.
Ladda ned bild

Om

Schibsted
Schibsted
Västra Järnvägsgatan 21
111 64 Stockholm

08 - 725 25 00https://www.schibsted.com

Rethinking things since 1839

Schibsted kombinerar en lång och stolt publicist-tradition, som sträcker sig ända från 1800-talet, med digital innovation och entreprenörskap. Verksamheten inkluderar bland annat bolag som Aftonbladet, Svenska Dagbladet, Lendo, Prisjakt och TV.nu.

Följ Schibsted

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Schibsted

Djurliv – Schibsted Brand Studio och FirstVet gör poddserie om livet med husdjur7.5.2024 11:35:47 CEST | Pressmeddelande

Hur vet jag att hundvalpen kommer från en bra uppfödare? Hur valpsäkrar jag mitt hem? Och vad gör jag när katten plötsligt kräks mitt i natten? Svaren ges i den nya podden ”Djurliv” där FirstVets chefsveterinär Caroline Caldemar ger råd till de som har ett husdjur eller är nyfiken på att skaffa ett. – Podcast är ett dynamiskt format där vi kan fortsätta utbilda om husdjurs välmående, säger Rebecca Crusoe, marknadschef på FirstVet.

Fyra nyckelfaktorer som påverkar användarnas förtroende för media30.4.2024 09:00:00 CEST | Pressmeddelande

En studie från Schibsted ger nya insikter kring vad det är som driver användarnas förtroende till media. Den går på djupet i vad det är som får människor att använda medier – och vad det är som får dem att betala för journalistiken. – Resultaten i studien tyder på att investeringar i förtroende kan vara en nyckel till att öka användarintäkterna, säger Agnes Stenbom, chef för IN/LAB & Trust Initiatives hos Schibsted.

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye