Smilla Luuk i BingoLotto

Under Agnetas sista vecka i vår bjuder hon in den glutenfria kocken Smilla Luuk. Dessutom kommer Blender till studion, ett av Sveriges främsta dansband. Husbandet leds av David Carbe.

Blender och Smilla Luuk

Blender startade sin bana 2002 och blev på kort tid ett av Sveriges populäraste och mest turnerande dansband. Bandet präglas av en modern och glad repertoar och en scenisk framtoning som andas glädje och positivism. På söndag gästar de BingoLotto.

Smilla Luuk är bara 20 år gammal men har redan hunnit med en hel del. Smilla är kokboksförfattare, matbloggare och inspiratör med inriktning glutenfritt. År 2010 startade hon bloggen glutenfrittliv.se. Tre år senare debuterade hon med boken "Smilla bakar glutenfritt" och år 2015 kom uppföljaren "Smilla lagar glutenfritt". Nu är hon aktuell med sin senaste bok ”Smilla firar glutenfritt”. På söndag får vi ta del av hennes glutenfria recept i BingoLotto.

Programledare är Agneta Sjödin och husbandet leds av David Carbe.

BingoLotto – Söndag 22 april kl. 18 i TV4.