Svenne Rubins och Josefinito i Bingolotto

På söndag den 3 april gästar Svenne Rubins och Josefinito Bingolotto

Med älskade låtar som ”En gammal Amazon”, ”Folköl och Dunkadunka” och ”Långa bollar på Bengt” har Svenne Rubins hyllats på scener landet runt i hela 40 år. Till sommaren väntar en efterlängtad jubileumsturné.

Utöver folkkär komiker, programledare och författare har Josefin Johansson på senare år även kunnat titulera sig som sångare och artist. Nyligen släppte hon sin fjärde singel i sann eurodiscoanda som direkt för tankarna till 90-talets glansdagar.

TV4 kl 18.00

Här kan du läsa mer om Svenne Rubins på vår artistsida

Här kan du läsa mer om Josefinito på vår artistsida

Malena Ernman & Philip Jalmelid i Bingolotto12.5.2022 17:04:09 CEST | Pressmeddelande

Med sina enastående röster har både Malena Ernman och Philip Jalmelid en förmåga att fullständigt trollbinda sin publik. Malena är sedan länge etablerad som en av Operasveriges största stjärnor, medan Philip ständigt briljerar i de största av succémusikaler. I sommar är Malena och Philip aktuella med finalföreställningarna av den hyllade uppsättningen ”Så som i Himmelen”. Den 15 maj gästar de BingoLotto!