Vänsterbenet svek Tobias Ludvigsson

Tobias Ludvigsson slutade på en 44:e plats på herrarnas tempolopp på VM i Imolia, Italien. Tobias hade det tufft med vänsterbenet och fick inte till på den utmanande och dagen till ära blåsiga banan.

Tobias Ludvigsson.

- Det är små marginaler och Tobias fick inte till det. Man sitter länge och trycker i tempoställning och man ser att han har det tufft med vänsterbenet, till sist tror han inte själv på det, förbundskapten Lucas Persson.

Filippo Ganna, Italien vann herrarnas tempolopp.

Resultat från dagens tempotävlingar hittar ni HÄR

Linjeloppet Damer Elit med Lisa Nordén, Hanna Nilsson och Julia Borgström startar i morgon lördag klockan 12.35 LÄS MER

Tobias Ludvigsson.