Världens mysigaste abonnemang* hos Halebop, tillsammans med New Black

Stanna hemma i jul, uppmanar Halebop och New Black. Med samarbetet "The Stay Home Collection" kan du dessutom spendera ledigheten hemma i stil.

"Stay Home Collection" av New Black i samarbete med Halebop. Pressbild.

Tillsammans med New Black har Halebop nu släppt sitt andra samarbete under 2020, som består av en lyxig morgonrock och en tracksuit i velour. En look som funkar lika bra på soffan som på nattklubben – den dagen de öppnar igen.

Med start den 15 december kommer tracksuiten och morgonrocken finnas tillgängliga på halebop.se. Detta när du köper en Samsung Galaxy S20 FE för 399 kronor/månaden (15 GB) i 24 månader eller en Samsung Galaxy S20 FE 5G för 529 kronor/månaden (15 GB) i 24 månader. Tracksuiten och morgonrocken finns endast i 30 exemplar vardera.

Med ett stort och starkt community, som byggts från grunden tillsammans med familj, vänner och trogna följare, har New Black positionerat sig som ett av Sveriges främsta lifestyle-varumärken.

– Vårt första samarbete med Halebop sålde slut direkt. Den här gången ville vi göra något minst lika eftertraktat och användbart, tycker Andreas Ramos Undén, vd och medgrundare av New Black.

Tidigare i år har Halebop bland annat släppt exklusiva handgjorda sneakers, skateboards designade av sex tongivande svenska artister och kreatörer, skorengöringskit tillsammans med Shoe Shame och en el-scooter som Dogge stegrade på. Allt för att hålla Sveriges nöjdaste kunder fortsatt nöjda.

* Det kan vara så att vi inte vet om det är världens mysigaste abonnemang, men det är i alla fall en otroligt mjuk tracksuit som är lika snygg i soffan som i videosamtalet och morgonrocken gör alla dagar mjuka. Och gillar du att flexa för dina kompisar så varsågod, du kommer bära ett åtråvärt plagg som fler än en vill ha.

Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeyapr.se

"Stay Home Collection" av New Black i samarbete med Halebop. Pressbild.

Hög tid för större återanvändande av gamla mobiler6.5.2021 06:30:00 CEST | Pressmeddelande

Intresset för begagnat är stort och ungefär hälften av alla svenskar känner till att det även går att återsälja sin gamla men fungerande mobil till företag. Trots det är det bara tre procent som bytt in sin gamla mobil, när de köpt ny de senaste 12 månaderna. Det visar en ny undersökning från Halebop, som vill se en beteendeförändring där fler ser det som en självklarhet att lämna in sin gamla mobil.