Världens mysigaste abonnemang* hos Halebop, tillsammans med New Black
Stanna hemma i jul, uppmanar Halebop och New Black. Med samarbetet "The Stay Home Collection" kan du dessutom spendera ledigheten hemma i stil.

Tillsammans med New Black har Halebop nu släppt sitt andra samarbete under 2020, som består av en lyxig morgonrock och en tracksuit i velour. En look som funkar lika bra på soffan som på nattklubben – den dagen de öppnar igen.
Med start den 15 december kommer tracksuiten och morgonrocken finnas tillgängliga på halebop.se. Detta när du köper en Samsung Galaxy S20 FE för 399 kronor/månaden (15 GB) i 24 månader eller en Samsung Galaxy S20 FE 5G för 529 kronor/månaden (15 GB) i 24 månader. Tracksuiten och morgonrocken finns endast i 30 exemplar vardera.
Med ett stort och starkt community, som byggts från grunden tillsammans med familj, vänner och trogna följare, har New Black positionerat sig som ett av Sveriges främsta lifestyle-varumärken.
– Vårt första samarbete med Halebop sålde slut direkt. Den här gången ville vi göra något minst lika eftertraktat och användbart, tycker Andreas Ramos Undén, vd och medgrundare av New Black.
Tidigare i år har Halebop bland annat släppt exklusiva handgjorda sneakers, skateboards designade av sex tongivande svenska artister och kreatörer, skorengöringskit tillsammans med Shoe Shame och en el-scooter som Dogge stegrade på. Allt för att hålla Sveriges nöjdaste kunder fortsatt nöjda.
* Det kan vara så att vi inte vet om det är världens mysigaste abonnemang, men det är i alla fall en otroligt mjuk tracksuit som är lika snygg i soffan som i videosamtalet och morgonrocken gör alla dagar mjuka. Och gillar du att flexa för dina kompisar så varsågod, du kommer bära ett åtråvärt plagg som fler än en vill ha.
Nyckelord
Kontakter
Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeyapr.se
Bilder




Om
Halebop är ett varumärke inom TeliaCompany och vänder sig till unga, digitala och prismedvetna kunder. Vi är en av de största mobiloperatörerna på Svenska marknaden och använder Telias nät för våra tjänster.
Följ Halebop
Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.
Senaste pressmeddelandena från Halebop
Halebop auktionerar ut världens dyraste abonnemang* till förmån för Musikhjälpen13.12.2020 09:12:54 CET | Pressmeddelande
Halebop stöttar årets Musikhjälpen genom att auktionera ut ett par mycket omtalade limited edition-sneakers, framtagna i samarbete med Los Angeles-baserade sneakersdesignern theheyyman. Sneakern finns bara i tio exemplar och ingick tidigare i en väldigt begränsad upplaga av Världens dyraste abonnemang*, som nu återuppstår.
Ny kortfilm ska skapa samtal om mat och identitet9.12.2020 07:00:00 CET | Pressmeddelande
Det kreativa kollektivet Wulira Studio vill undersöka mat kopplat till identitet, framför allt bland minoritetssvenskar – vilket har resulterat i kortfilmen Fuck Your Fusion. Filmen lyfter bland annat fram hur minoriteters matkulturer ofta blir accepterade först när trendiga fusion-restauranger plockar upp dem. Fuck Your Fusion är en del av Halebop Creative Call, en plattform som ger unga kreatörer möjlighet att utveckla sitt skapande.
Luren på köpet hos Halebop23.11.2020 09:05:00 CET | Pressmeddelande
Under åtta veckor, med start idag, ger Halebop för första gången bort mobilen till de som tecknar Halebop-abonnemang och får därmed också supertäckning (Telias nät). Telefonerna som går att välja mellan är iPhone 7, Xiaomi MI 10T LITE, Galaxy A51 och Sony Xperia L4.
Ny kortfilm utmanar bilden av relationer11.11.2020 06:48:00 CET | Pressmeddelande
Kan en och samma partner uppfylla alla ens krav? Det är en av frågorna som ställs till tittaren i Polly, en ny kortfilm av regissören och fotografen Faramarz Gosheh. Kortfilmen är en del i årets upplaga av Halebop Creative Call, en plattform som ger unga kreatörer möjlighet att utveckla sitt skapande.
Halebop vinner SKI för elfte gången16.10.2020 06:15:00 CEST | Pressmeddelande
För elfte gången på tretton år och för femte året i rad står Halebop som vinnare i Svenskt kvalitetsindex (SKI) årliga undersökning av kundnöjdheten hos Sveriges mobiloperatörer. Halebop har fått topp-placeringen fler gånger än någon annan operatör på marknaden.
Halebop släpper egna sneakers – som en del av världens dyraste abonnemang*29.9.2020 07:15:00 CEST | Pressmeddelande
Halebop släpper en extremt limited edition-sneaker i samarbete med Los Angeles-baserade sneakersdesignern theheyyman. Sneakern är utformad efter Halebops varumärke och ingår i dealen ”Världens dyraste abonnemang*” – tillsammans med en mobil, abonnemang. Skon släpps den 6 oktober.
I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.
Besök vårt pressrum