Världens mysigaste abonnemang* hos Halebop, tillsammans med New Black

Stanna hemma i jul, uppmanar Halebop och New Black. Med samarbetet "The Stay Home Collection" kan du dessutom spendera ledigheten hemma i stil.

"Stay Home Collection" av New Black i samarbete med Halebop. Pressbild.

Tillsammans med New Black har Halebop nu släppt sitt andra samarbete under 2020, som består av en lyxig morgonrock och en tracksuit i velour. En look som funkar lika bra på soffan som på nattklubben – den dagen de öppnar igen.

Med start den 15 december kommer tracksuiten och morgonrocken finnas tillgängliga på halebop.se. Detta när du köper en Samsung Galaxy S20 FE för 399 kronor/månaden (15 GB) i 24 månader eller en Samsung Galaxy S20 FE 5G för 529 kronor/månaden (15 GB) i 24 månader. Tracksuiten och morgonrocken finns endast i 30 exemplar vardera.

Med ett stort och starkt community, som byggts från grunden tillsammans med familj, vänner och trogna följare, har New Black positionerat sig som ett av Sveriges främsta lifestyle-varumärken.

– Vårt första samarbete med Halebop sålde slut direkt. Den här gången ville vi göra något minst lika eftertraktat och användbart, tycker Andreas Ramos Undén, vd och medgrundare av New Black.

Tidigare i år har Halebop bland annat släppt exklusiva handgjorda sneakers, skateboards designade av sex tongivande svenska artister och kreatörer, skorengöringskit tillsammans med Shoe Shame och en el-scooter som Dogge stegrade på. Allt för att hålla Sveriges nöjdaste kunder fortsatt nöjda.

* Det kan vara så att vi inte vet om det är världens mysigaste abonnemang, men det är i alla fall en otroligt mjuk tracksuit som är lika snygg i soffan som i videosamtalet och morgonrocken gör alla dagar mjuka. Och gillar du att flexa för dina kompisar så varsågod, du kommer bära ett åtråvärt plagg som fler än en vill ha.

Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeyapr.se

"Stay Home Collection" av New Black i samarbete med Halebop. Pressbild.

Ny kortfilm ska skapa samtal om mat och identitet9.12.2020 07:00:00 CETPressmeddelande

Det kreativa kollektivet Wulira Studio vill undersöka mat kopplat till identitet, framför allt bland minoritetssvenskar – vilket har resulterat i kortfilmen Fuck Your Fusion. Filmen lyfter bland annat fram hur minoriteters matkulturer ofta blir accepterade först när trendiga fusion-restauranger plockar upp dem. Fuck Your Fusion är en del av Halebop Creative Call, en plattform som ger unga kreatörer möjlighet att utveckla sitt skapande.