PRESSKONFERENS – NYA ÄGARE TILL VINGGRUPPEN

Vinggruppen i Norden, som består av Ving Sverige, Globetrotter, Ving Norge, Spies i Danmark, Tjäreborg i Finland samt Thomas Cook Airlines Scandinavia kommer idag att tillkännage nya ägare.

Mer information presenteras under en presskonferens i Stockholm där Vinggruppens VD Magnus Wikner deltar tillsammans företagets nya ägare.

Mötet hålls på Vi
nggruppens huvudkontor, Rålambsvägen 17, våningsplan 1 (DN-skrapan), 30/10, 2019 kl. 10.00.

Följ mötet via länk.

Ving är Sveriges ledande researrangör med resor till knappt 400 resmål i cirka 60 länder. Ving arrangerar charterresor, flexibla paketresor med reguljärflyg och säljer även enskilda flygbiljetter och hotellövernattningar till den som vill resa på egen hand. Resorna säljs via internet, telefon och i utvalda resebyråer över hela landet.

Ving ingår tillsammans med Globetrotter i Ving AB och har cirka 700 000 resenärer årligen.